کد خبر: ۷۰۹۷۱۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۴

باور اکثر حامیان جمهوری‌خواه آمریکا به غیرمشروع بودن انتخابات ۲۰۲۰

بر اساس یک نظرسنجی صورت گرفته مشخص شد که دو سوم رای دهندگان به حزب جمهوری خواه بر این باورند که پیروزی بایدن در انتخابات ۲۰۲۰ عادلانه و درست نبوده و پیشنهاد داده‌اند که ادعای نادرست ترامپ درباره تقلب گسترده در این انتخابات همچنان به قوت خود باقیست.
باور اکثر حامیان جمهوری‌خواه آمریکا به غیرمشروع بودن انتخابات ۲۰۲۰
آفتاب‌‌نیوز :

بر اساس نظرسنجی صورت گرفته توسط شبکه خبری CBS و YouGov، همچنین در این نظرسنجی مشخص شد که بسیاری از رای دهندگان بر این باورند که قانونگذاران جمهوری خواه باید انرژی خود را صرف مطرح کردن قوانین مهم کنند. در حقیقت، حمایت از ادعای تقلب انتخاباتی مساله کم اهمیت در این نظرسنجی بود و پس از سیاست اقتصادی و فرهنگ و ارزش قرار داشت.

در نظرسنجی مذکور درباره لیز چنی نیز سوالاتی پرسیده شد و اکثریت قریب به اتفاق شرکت کنندگان از برکناری وی حمایت کردند و دلیل اصلی را عدم وفاداری وی به حزب دانستند چون برخلاف تفکراتش در انتخابات ۲۰۲۰ بود و به استیضاح ترامپ بابت یورش ششم ژانویه ۲۰۲۱ به کنگره رای داد.

در نهایت، جمهوری خواهانی که فکر می‌کنند حزبشان باید با تاکید بر سیاست‌ها و ایده‌ها پایگاه خود را گسترش دهد بیشتر از تعداد آنهایی است که بر این باورند قانونگذاران باید تغییراتی را در قوانین رای گیری ایالتی در اولویت خود قرار دهند.

این نظرسنجی از ۹۵۱ جمهوری خواه در ایالات متحده و در بازه زمانی ۱۲ تا ۱۴ مه انجام شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۷
0
0
خوب راست گفته اند..چرا میگید ادعای نادرست..اینکه یکدفعه بعد از پیروزی تو فلوریدا نتایج بچرخه عادی نیست
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین