کد خبر: ۷۰۹۷۷۳
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار : ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۲
دولت با بی‌طرفی کامل به دنبال انتخاباتی شایسته و حداکثری است

سخنگوی دولت: در این ۸ سال هم شاهد ترامپ بودیم و هم فشارهای داخلی

سخنگوی دولت با اشاره به برگزاری سیزدهمین انتخابات ریاست جمهوری گفت: دولت همانگونه که در ثبت نام ها مر قانون اساسی را رعایت کرد، در خصوص فراهم آوردن زمینه حضور مردم در پای صندوق ها و نیز حراست از آرا مردم با شفافیت تمام تلاش خواهد کرد.
سخنگوی دولت: در این ۸ سال هم شاهد ترامپ بودیم و هم فشارهای داخلی
آفتاب‌‌نیوز :

علی ربیعی در نشست شورای هماهنگی روسای مراکز روابط عمومی و اطلاع رسانی دستگاه های اجرایی که به صورت مجازی و به مناسبت بیست و هفتم اردیبهشت روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی برگزار شد، افزود: عملکرد ۸ ساله دولت قابل دفاع است و متاسفانه برخی ها نگذاشتند این عملکرد دیده شود اما تاریخ در این خصوص قضاوت خواهدکرد.

سخنگوی دولت با تبریک روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی و تشکر از همه فعالان روابط عمومی در دستگاه های اجرایی گفت: در این دوران ۸ ساله هم شاهد حضور ترامپ و فشارهای داخلی بودیم و هم در دوران فراگیری کرونا قرار داریم. تلاش گران روابط عمومی در این روزهای سخت هم باید پاسخ رسانه های معاند را می دانند و هم جوابگوی اتهامات برخی رسانه های داخلی می شدند و این تلاش مضاعف جای تقدیر و تشکر دارد.

ربیعی تصریح کرد: تمام ارکان شورای اطلاع رسانی دولت در تهران و استانها باید در ایام پیش رو در خصوص تبیین و اطلاع رسانی از عملکرد ۸ ساله دولت اهتمام داشته باشند.

وی بااشاره به فعالیت های هدفمند در تخریب دستاوردهای دولت تاکیدکرد: ضروری است روابط عمومی دستگاه های اجرایی در ایام تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری به اتهامات و انتقادات غیرمنصفانه در خصوص عملکرد و فعالیت های دولت و دستگاه خود به صورت مستدل وکامل پاسخ و اطلاع رسانی لازم انجام دهند.

سخنگوی دولت همچنین تصریح کرد: روسای مراکز روابط عمومی از هرگونه فعالیتی که شائبه حمایت و سوگیری انتخاباتی داشته باشد باید پرهیز کرده قطعا فعالیت انتخاباتی ممنوع است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۴
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۷
0
5
ترامپ که چهارسال بود
ابو طالب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۴:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۸
1
4
هشت سال فشار خارحی , هشت سال فشار داخلی .

من از بیگانگان هرگز , انچه کرد دوستان از دشمن بدتر .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۸
2
1
اینجانب متاسفم به شما رای دادم، با سرکار آمدنتان از همان سال 1392 پدر بورس و اقتصاد را درآوردین؟؟؟؟!!!
کل پس انداز 25 یا 30 ساله یمان در بورس بود که به میمنت حضور متخصصانی مثل شما به باد رفت، الان هم نمیدانیم دردمان را با چه کسی مطرح کنیم.
سوء مدیریت نه فشار خارجی هست و نه فشار داخلی، لطفاً این مسئولیت را به گردن این و آن نیاندازید!!!!
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۳۱
0
0
من موندم اگه ترامپ و کرونا نبود این چهار سال دوم رو تقصیر کی مینداختن؟؟
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین