کد خبر: ۷۰۹۷۸۲
تاریخ انتشار : ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۲
تبلیغات

آموزش اینفلوئنسر مارکتینگ در اینستاگرام/ معرفی برترین سایت افزایش فالوور

توجه کنید قبل از بستن هر گونه قرار داد با اینفلوئنسر، از مزنده هزینه تبلیغات اینفلوئنسر مارکتینگ در اینستاگرام یا هر شبکه اجتماعی دیگر با خبر باشید تا هزینه مضاعف در دست شما نگذارند.
آفتاب‌‌نیوز :

اینفلوئنسر مارکتینگ، بهترین روش کسب درآمد از شبکه‌های اجتماعی است. اینفلوئنسر مارکترها، افراد مشهور و محبوبی، در شبکه‌های اجتماعی هستند، که فالوور‌های واقعی زیادی دارند.

در ایران، شبکه اجتماعی اینستاگرام، بهترین گزینه برای اینفلوئنسرمارکتر‌ها است، زیرا بیشترین استفاده بین اپلیکشن‌ها در ایران از اینستاگرام است.

آموزش اینفلوئنسر مارکتینگ در اینستاگرام/ معرفی برترین سایت افزایش فالوور

شبکه‌های مجازی مانند اینستاگرام و یوتیوب و... باعث گسترش و آسان شدن راه اندازی کسب و کار‌های کوچک شده و به اقتصاد کمک شایانی می‌کنند.

راه انداختن یک محل در آمد در فضای مجازی بر خلاف دنیای واقعی، نیاز به اجاره یا خرید یک مکان ندارد، نیاز به نیروی انسانی زیادی ندارد و می‌شود با کمترین هزینه یک کسب و کار پر سود راه انداخت.

در فضای مجازی بدون تبلیغات امکان دیده شدن وجود ندارد. درست مانند این است که در یک مغازه قصد فروش اجناسی را داشته باشید، اما کرکره مغازه را بکشید و هیچ تابلویی برای آن نصب نکنید؛ قطعا کسی از وجود شما مطلع نخواهد شد.

به دلایلی که در بالا به آن اشاره شد، یک کسب و کار مجازی باید شناخته، معروف و مشهور شود. لازمه این موارد نیز تبلیغات درست و کاربردی در اینستاگرام و دیگر شبکه‌های اجتماعی است.

آموزش اینفلوئنسر مارکتینگ

برای اولین بار پدیده تبلیغات در بین اپیلیکیشن‌های اجتماعی در برنامه یوتیوب دیده شد. شرکت‌ها یا فروشنده‌ها از افراد پر دنبال کننده درخواست می‌کردند که در میان محتوای خود به محصولات یا امکانات آن‌ها اشاره کنند تا بیننده‌ها با خدماتشان آشنا شوند.

برنامه اینستاگرام محل مناسبی برای این روش تبلیغات است. زیرا جزو اپیلیکیشن‌های پر طرفدار است و ظرفیت و کشش تولید محتوا‌های مختلف از روش‌های گوناگونی دارد. با این توصیفات به این نکته ارزشمند میرسیم که، بیشترین درآمد اینفلوئنسرمارکتر‌ها از طریق تبلیغات است، زیرا آن‌ها فالوور‌های زیادی دارند و با تبلیغ شرکت‌ها و محصولات مردم، پول بزرگی از آن‌ها می‌گیرند.

بازار یابی‌ها با روش‌های نوین در اینستاگرام جریان دارند یکی از این روش‌ها اینفلوئنسر مارکتینگ است که مزایا فراوانی دارد. برای مثال بازدهی بالا، مقرون به صرفه بودن، آسان و.

اینفلوئنسر کیست؟

معنوی لغوی اینفلوئنسر، (تاثیر گذار) است. در واقع اینفلوئنسر کسی است که دنبال کننده و فالوور بالایی دارد و می‌تواند با به عهده گرفتن تبلیغات یک کسب، آن را تبلیغ و معرفی کند.

اینفلوئنسر می‌تواند افراد مختلفی باشد که در سوشیال مدیا‌ها فعالیت گسترده و حرفه‌ای می‌کنند. مانند سبلریتی‌ها (افرادی که در حرفه‌هایی خارج از دنیای مجازی شهرت دارند)، واینر‌ها (افرادی که منتشر کننده ویدیو‌های سرگرم کننده و فان هستند)، بلاگر‌ها (کسانی که در حیطه تخصصیشان تولید محتوای آموزنده می‌کنند).

نکته قابل توجه در اینفلوئنسر شدن این است که تنها تعداد دنبال کنندگان مهم نیست، بلکه باید آن فرد مشهور و محبوب باشد. حرفی که میزند یا کاری که می‌کند برای مردم قابل قبول باشد تا وقتی چیزی را تبلیغ می‌کند مردم بتوانند به او اعتماد کنند.

آمار‌ها نشان می‌دهد که بیشتر افراد وقتی اقدام به خرید یک وسیله می‌کنند، که افراد تاثیر گذار از خرید و استفاده آن راضی باشند یا کسانی را در حال تعریف و تمجیدش ببینند. تصور کنید اگر همان وسیله را افراد بسیار زیادی در دست یک فرد موثر و مهم ببینند، قطعا نرخ فروشش بسیار بالا خواهد رفت.

اینفلوئنسر‌ها، در شبکه‌های اجتماعی، قعالیت بسیار زیاد و حرفه‌ای دارند، تولید محتوای با کیفیت و مفیدی انجام می‌دهند، به چالش‌های اصلی مردم پاسخ می‌دهند، همچنین فالوور، کامنت و لایک بسیار زیادی نیز کسب می‌کنند. دیجی فالوور بهترین و قوی‌ترین سرویس‌های خرید لایک ارزان اینستاگرام را دارد.

اینفلوئستر مارکتینگ چیست؟

در دنیای امروز که عصر ارتباطات است و بیشتر زمان مردم جهان در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی می‌گذرد، باید روش‌های ماهم برای زندگی منتاسب با آن باشد. برای نمونه روش تبلیغات!

اینفلوئستر مارکتینگ یک روش برای اقناع کردن مردم در فضای مجازی برای استفاده از یک محصول یا یک خدمات است. اینفلوئنسر‌ها با مهارت‌های خود در تولید هر نوع محتوا فالور و دنبال کننده جمع می‌کنند. بعد ازرسیدن به ثبات و محبوبیت نزد مردم اینفلوینسر شدن را شروع می‌کنند. منبع اصلی و مهم درآمد کاربران اینستا گرام از این روش است. گفته می‌شود که این روش تبدیل به رکن اساسی تبلیغ در فضای مجازی شده است و به صورت روز افزون استفاده از آن گسترش می‌یابد.

کمپین‌هایی برای اینفلوئنسر مارکتینگ‌ها وجود دارد که تقریبا متخصص‌های این راه هستند. آن‌ها به کسانی که می‌خواهند اینفلوئنسر شوند، آموزش می‌دهند. یک اینفلوئنسر خوب در قدم اول باید بتواند محتوای پر طرفدار تولید کند، تا دنبال کننده آن افزایش یابد. اگر قصد خرید فالوور واقعی اینستاگرام را دارید، می‌توانید به سایت دیجی فالوور مراجعه کنید.

در قدم بعدی باید تلاش کند تا بین دنبال کنندگانش محبوبیت و مقبولیت داشته باشد تا به او اعتماد کنند و از او تاثیربپذیرند. سومین گام تعرفه اینفلوئنسر مارکتینگ مناسب است. در این امر بهتر است که اوایل کار با تعرفه‌های پایین شروع شود و با جذب مشتری کم کم آن را افزایش دهد.

البته لازم به ذکر است که انجام این کار‌ها به همین راحتی‌ها نیست! فوت و فن‌های خاص، رفتار درست، یاد گیری الگوریتم‌های برنامه اینستاگرام و... جزو موارد سختی هستند که باید خوب آن‌ها را آموخت و عمل کرد.

وظیفه دیگر کمپین‌های اینفلوئسر مارکتینگ یافتن اینفلوئنسر‌های خوب و پر بازده برای کسانی است که میخواهند از این روش کار آمد برای تبلیغات خود استفاده کنند. آن‌ها برای رتبه بندی اینفلوئنسر‌ها از یک معیار دقیق استفاده می‌کنند. چون تعداد دنبال کنندگان کاربران ممکن است واقعی نباشند. پس باید دنبال یک معیار و میزان دیگر بود.

متخصصان کمپین‌ها به میزان مشغول کنندگی ۱۲ پست آخر توجه می‌کنند. محاسبه نرخ مشغول کنندگی با یک فرمول ساده انجام می‌شود: جمع تعداد کامنت‌ها و سیو‌ها ولایک‌ها تقسیم بر صد برابر فالور ها. برای افزایش کامنت پست‌های خود می‌توانید به صفحه خرید کامنت اینستاگرام در وب سایت دیجی فالوور مراجعه کنید.

آن‌ها می‌توانند هزینه تبلیغات اینفلوئنسر مارکتینگ را برای شما با توجه به کالای تبلیغ شده و ایفلوئنسر مورد نظر تایین کنند. هر سلبریتی یا بلاگر با توجه به موقعیتش در فضای تبلیغاتی، میزان اثر گذاری اش و محصولی که به مردم معرفی می‌کند، قیمت‌های متفاوتی عرضه می‌کند.

اگر می‌خواهید از اینفلوئنسر مارکتینگ برای توسعه حرفه یا کسب خود استفاده کنید نیاز دارید برای به حد اکثر رساندن کارایی، آموزش‌های لازم را فرا بگیرید.

شما باید اهداف تبلیغاتی خود را مشخص کنید تا اینفلوئنسر‌های مرتبط با هدفتان را یافته و با آن‌ها همکاری کنید. علاوه بر اهداف، روش تبلیغات نیز باید از قبل تعیین شده باشد.

مثلا برای تبلیغات شما استوری بیشتر جواب می‌دهد یا پست، محتوا به صورت متنی، عکس یا ویدیو باشد، اینفلوئنسر در ویدیو حضور داشته باشد یا نه و ده‌ها شرایط و روش دیگر که باید با توجه به اهداف مورد نظر انتخاب و گزینش شوند.

در صورتی که اینفلوئنسر مورد نظر شما تعرفه اینفلوئنسر مارکتینگ بالایی داشت، باید در چند نوبت، همکاری و استفاده از خدمات شما را در محتوا‌های خود ذکر کند.

برای افزایش بازدهی و مورد توجه گرفتن تبلیغات شما، بهتر است که صرفا محتوای اینفلوئنسر تبلیغ برند شما نباشد؛ بلکه در غالب یک محتوای مفید و پر طرفدار به برند شما بپردازد. این روش به محصول یا خدمات شما اعتبار می‌بخشد.

گرفتن نتیجه مطلوب از طریق اینفلوئنسر مارکتینگ شکیبایی و صبوری می‌طلبد؛ ممکن است در اولین نوبت تبلیغ شدن شما توسط اینفلوئنسر، به صورت ناگهانی به دلیل کنجکاوی بینندگان، دنبال کنندگان شما افزایش یابد. اما منطقی است با گذشت مدتی نصف همان تعداد دنبال کننده را از دست دهید.

این کار در دوره‌های طولانی و مکرر باعث افزایش باز دهی خواهد شد و شما به یک محبوب واقعی تبدیل می‌شوید که به این آسانی‌ها مشتری هایش را از دست نمی‌دهد.

توجه کنید قبل از بستن هر گونه قرار داد با اینفلوئنسر، از مزنده هزینه تبلیغات اینفلوئنسر مارکتینگ در اینستاگرام یا هر شبکه اجتماعی دیگر با خبر باشید تا هزینه مضاعف در دست شما نگذارند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین