کد خبر: ۷۰۹۹۶۹
تاریخ انتشار : ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۰

نتانیاهو بار دیگر غزه را به حملات نظامی شدید تهدید کرد

شرکت عمومی پخش‌ همگانی (رسانه ای) رژیم صهیونیستی به نقل از "بنیامین نتانیاهو" نخست وزیر این رژیم در دیدار با مقامات ارشد محلی در منطقه جنوب سرزمین های اشغالی گزارش کرده که هر حمله موشکی پس از عملیات اخیر از سمت نوار غزه منجر به حملات نظامی شدید علیه این منطقه خواهد شد.
نتانیاهو بار دیگر غزه را به حملات نظامی شدید تهدید کرد
آفتاب‌‌نیوز :

سی. ان. ان عربی امروز (چهارشنبه) بدون اشاره به تجاوزهای 10 روزه ارتش رژیم صهیونیستی علیه فلسطنیان و پاسخ قوی مقاومت فلسطین به این جنایات، به نقل از نتانیاهو مدعی شده که فلسطینیان متوجه بهای بالایی که بابت اقداماتشان پرداخت می‌کنند، شده اند و آنها از این مساله درس می‌گیرند.

نتانیاهو در ویدئویی که در صفحه توئیتر خود منتشر کرده مدعی شده که «حماس ضرباتی که پیش‌بینی نمی‌کرد را متحمل شد!. ما حماس را سالها به عقب رانده‌ایم!. در صورت لزوم عملیات نظامی را ادامه خواهیم داد تا آرامش به شهروندان اسرائیلی برگردد. دشمنان پیرامون ما شاهد هستند که در مقابل تهاجمی که علیه ما انجام می‌شود چه بهایی پرداخت می‌شود و یقین دارم از این درس عبرت خواهند گرفت».

نخست وزیر رژیم صهیونیستی همچنین گفته که عملیات موسوم به «گارد دیوار» که ارتش این رژیم در غزه انجام داده تا چند روز دیگر ادامه خواهد داشت.

سازمان‌های حقوق بشری روز دوشنبه در غزه اعلام کردند که به دنبال حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه، ۶۳ مرکز دولتی، ۱۶ مسجد و ۲۳ مرکز تاسیسات خدماتی تخریب شده است.

رژیم صهیونیستی در ادامه حملات جنایتکارانه خود به غزه افزون بر هدف قراردادن منازل مسکونی و غیرنظامیان با حملات مداوم خود و بمباران مراکز رسانه ای و سازمان های بین المللی بشر دوستانه مستقر در این منطقه، آنها را از بین برده است.

نظامیان اشغالگر صهیونیست از دوشنبه هفته گذشته (۲۰ اردیبهشت) حملات و تجاوزهای وحشیانه خود علیه باریکه غزه و فلسطینی ها را شروع کردند که تاکنون در اثر این حملات ۲۱۸ فلسطینی شهید و یک هزار و ۲۳۵ دیگر زخمی شدند. مقاومت فلسطین نیز در پاسخ به ادامه تجاوزهای صهیونیست ها و حملات به غزه، اقدام به موشک باران گسترده سرزمین های اشغالی کرده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین