کد خبر: ۷۰۹۹۷۲
تاریخ انتشار : ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۳

بمباران منزل مسکونی یکی از رهبران حماس در شهر رفح

بمب افکن های رژیم صهیونیستی منزل مسکونی یکی از رهبران حماس در مرکز شهر رفح واقع در جنوب نوار غزه را بمباران کردند.
بمباران منزل مسکونی یکی از رهبران حماس در شهر رفح
آفتاب‌‌نیوز :

جنگنده‌- بمب افکن های رژیم صهیونیستی امروز خانه «عطا الله ابو السبح» یکی از رهبران حماس در محله الجنینه در مرکز شهر رفح را هدف قرار دادند ولی از قرار معلوم آسیبی به وی نرسیده است.

از سوی دیگر، سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی امروز اذعان کرد که این رژیم در جریان دور کنونی درگیری‌ها در غزه، دو مرتبه قصد ترور "محمد ضیف" فرمانده کل گردان‌های قسام را داشته، اما موفق به این کار نشده است.

سخنگوی ارتش ریم صهیونیستی همچنین گفته که ترور ۷ نفر دیگر از رهبران حماس نیز در دستور کار بوده که هیچکدام از این عملیات‌ها موفقیت‌آمیز نبوده و ارتش اسراییل قادر به ترور هیچیک از این افراد نشده است.

ارتش رژیم صهیونیستی یکشنبه گذشته نیز منزل مسکونی «یحیی السنوار» رئیس فتر سیاسی حماس در خان یونس را بمباران کرده بود.

ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرده بود که خانه «یحیی السنوار» رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس در غزه و منزل شخصی برادر او به نام محمد که از اعضای ارشد گردان‌های قسام است را هدف قرار داده است.

نظامیان اشغالگر صهیونیست از دوشنبه هفته گذشته (۲۰ اردیبهشت) حملات و تجاوزهای وحشیانه خود علیه باریکه غزه و فلسطینی ها را شروع کردند که تاکنون در اثر این حملات ۲۱۸ فلسطینی شهید و یک هزار و ۲۳۵ دیگر زخمی شدند. مقاومت فلسطین نیز در پاسخ به ادامه تجاوزهای صهیونیست ها و حملات به غزه، اقدام به موشک باران سرزمین های اشغالی کرده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین