کد خبر: ۷۱۰۰۷۰
تاریخ انتشار : ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۸:۳۲

شهدای غزه به ۲۲۷ نفر رسید

 سخنگوی وزارت بهداشت فلسطین در غزه چهارشنبه اعلام کرد، شمار شهدای فلسطینی در حملات رژیم صهیونیستی به این باریکه به ۲۲۷ نفر رسیده است.
شهدای غزه به ۲۲۷ نفر رسید
آفتاب‌‌نیوز :

اشرف القدره گفت: طی ۱۰ روز گذشته از آغاز حملات پی در پی اسرائیل به غزه، ۲۲۷ نفر از جمله ۶۴ کودک، ۳۸ زن و ۱۷ سالخورده شهید شدند.

به گزارش پایگاه خبری معا فلسطین، وی افزود: طی این مدت همچنین یک هزار و ۶۳۰ فلسطینی از جمله ۴۷۰ کودک و ۳۱۰ زن نیز زخمی شدند.

سخنگوی وزارت بهداشت فلسطین در غزه با ابراز نگرانی شدید از آوارگی ۵۰ هزار فلسطینی در این باریکه گفت: وضعیت بهداشتی و معیشتی در ۵۲ مرکز حمایتی مناسب نیست و همین مسأله ممکن است باعث آغاز موج سوم کرونا در غزه و شیوع بیماری های مسری و پوستی شود که کار را برای کادر بهداشتی در این باریکه سخت خواهد کرد.

القدره همچنین خواستار کمک فوری ۴۶ میلیون دلاری برای کمک به بخش درمانی غزه شد و گفت این کمک ها در حال حاضر برای تهیه دارو و تجهیزات پزشکی برای این باریکه فوری و ضروری است.

اراضی اشغالی فلسطینی طی روزهای اخیر شاهد درگیری میان جوانان فلسطینی و نیروهای صهیونیستی و شهرک نشینان بوده است. در شهرهای عرب نشین فلسطین اشغالی نیز ناآرامی ها و درگیری های بسیاری روی داده است.

از هفته گذشته و در پی حملات صهیونیست ها به فلسطینی ها در محله شیخ جراح در شرق بیت المقدس، که به مسجد الاقصی هم کشیده شد، نیروهای مقاومت فلسطینی وارد عمل شده و اسرائیل را هدف صدها موشک و راکت خود قرار داده اند.

در حالی حملات علیه غزه ادامه دارد که رژیم صهیونیستی حملات گسترده و وحشیانه ای را علیه مناطق مختلف مسکونی نوار غزه صورت می دهد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین