کد خبر: ۷۱۰۰۷۹
تاریخ انتشار : ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۲
مرهمی بر فصلی سخت

قهرمانی یوونتوس در جام حذفی ایتالیا

تیم فوتبال یوونتوس با برتری دو بر یک مقابل آتالانتا به قهرمانی جام حذفی باشگاه‌های ایتالیا دست یافت.
قهرمانی یوونتوس در جام حذفی ایتالیا
آفتاب‌‌نیوز :

دیدار پایانی جام حذفی ایتالیا، بامداد پنجشنبه برگزار شد و یوونتوس در پایانی دیداری جذاب برابر آتالانتا به پیروزی رسید و جشن قهرمانی گرفت.

یوونتوس که با هدایت «آندره‌آ پیرلو» بدتیرن فصل یک دهه اخیرش را پشت سر گذاشت برای رسیدن به برتری و کسب قهرمانی وارد میدان شد تا به کابوس هفته‌های اخیر پایان دهد.

از سوی دیگر آتالانتا که عملکرد فراتر از انتظاری داشته است، بازی را بسیار باانگیزه و تهاجمی آغاز کرد. این تیم در دقایق ابتدایی، چند موقعیت خوبی گلزنی داشت که با بی‌دقتی مهاجمانش از دست رفت.

در دقیقه ۳۱ «کولوسفسکی» هافبک جوان سوئدی با ضربه‌ای تماشایی توپ را به تور دروازه آتالانتا دوخت تا یوونتوس برخلاف روند بازی به گل برسد.

سپس شاگردان «گاسپرینی» برای جبران گل خورده تلاش زیادی انجام دادند و در دقیقه ۴۰ «مالینوسکی» اوکراینی با شوتی سنگین که با واکنش خوبی از سوی «بوفون» روبه‌رو نشد، کار را به تساوی یک بر یک کشاند.

در نیمه دوم، یوونتوس عملکرد بهتری داشت و حریف را مجبور به عقب‌نشینی کرد.

در دقیقه ۶۰ پاس عالی «رونالدو» به «فدریکو کیه‌زا» رسید که ضربه این بازیکن با بدشانسی به تیرک دروازه حریف برخورد کرد.

تلاش‌های «کیه‌زا» در دقیقه ۷۲ جواب داد و او توانست دروازه آتالانتا را گشوده و گل دوم یوونتوس را ثبت کند.

در نهایت این دیدار با برتری دو بر یک بانوی پیر تورین به اتمام رسید. یوونتوس که عملکرد بسیار ضعیفی در سری‌آ و همچنین لیگ قهرمانان اروپا داشت با قهرمانی در جام حذفی، تاحدودی ناکامی‌های این فصل را فراموش کرد.

این چهاردهمین قهرمانی یوونتوس در جام حذفی ایتالیا بود. آتالانتا نیز تنها یک بار و در سال ۱۹۶۳ قهرمانی این مسابقات شده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین