کد خبر: ۷۱۰۱۰۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۴
پلیس ۴ نفر را بازداشت کرد

ویدئو | آزار دلخراش یک بچه‌شتر در خراسان

۴ نفر که در اقدامی وحشیانه و به طرزی دلخراش، یک بچه‌شتر را در شهرستان زیرکوه استان خراسان جنوبی آزار و اذیت کرده و فیلم آن را منتشر کرده بودند، توسط پلیس شناسایی و دستگیر شدند.
ویدئو | آزار دلخراش یک بچه‌شتر در خراسان
آفتاب‌‌نیوز :

سرهنگ علی اکبر حیدری معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی خراسان جنوبی گفت: مأموران پلیس در خراسان جنوبی با رصد فضای مجازی، به ویدئوی کوتاهی برخوردند که افرادی در شهرستان زیرکوه واقع در اتان خراسان جنوبی طی اقدامی وحشیانه و با تحریک چند قلاده سگ موجب آزار و اذیت یک بچه‌شتر شده اند و تصاویر این اقدام خود را منتشر کرده اند که بلافاصله موضوع پیگیری شد.

وی اظهار کرد: مأموران با پایش مستمر فضای مجازی اطلاعاتی در این خصوص کسب کردند و ۴ عامل حیوان‌آزاری را که با این اقدام خود موجب جریحه‌دار شدن احساسات مردم به ویژه حامیان حیوانات شده بودند، در شهرستان زیرکوه شناسایی کردند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی خراسان جنوبی افزود: مأموران در کمتر از ۲۴ ساعت از انتشار ویدئوی این حیوان‌آزاری، ۴ متهم را با هماهنگی مقام قضائی در ۲ عملیات جداگانه دستگیر کردند.

حیدری با اشاره به اینکه متهمان به صراحت به جرم منتسَب اعتراف کردند؛ تصریح کرد: ۴ متهم دستگیرشده با تشکیل پرونده به مقام قضائی معرفی شدند تا پاسخگوی عمل غیرانسانی خود باشند.

وی با اشاره به ماده ۶۷۹ قانون مجازات اسلامی، تاکید کرد: هرگونه انتشار فیلم و تصاویر مربوط به حیوان‌آزاری در فضای مجازی به طور جدی رصد و با انتشاردهندگان آن که باعث جریحه‌دار شدن احساسات هم‌وطنان می‌شوند، قاطعانه برخورد خواهد شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
کرم اله
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۳۱
0
2
خدایا به حق امام رضا از صحنه روزگار محوشان کن آمین
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین