کد خبر: ۷۱۰۱۱۳
تاریخ انتشار : ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۲
تبلیغات

بهترین آهنگ‌های محلی ایران

اگر به دنبال یک سایت هستید که هم‌زمان با ارئه آهنگ‎‌های مختلف پاپ از خوانندگان مختلف، از آهنگ‎‌های محلی نیز غافل نشده و لیستی از آهنگ‎‌های مازندرانی و گیلانی را در سایت ‎‌خود قرار دهد، سایت اینترنتی سویل موزیک گزینه بسیار مناسبی می‌باشد.
بهترین آهنگ‌های محلی ایران
آفتاب‌‌نیوز :

دانلود آهنگ وگوش دادن به آن در ایجاد احساس آرامش، هیجان، شادی و حتی اندوه موثر است از این رو دوست داران موسیقی متناسب با احوال خود آهنگ مورد علاقه‌‎ی خود را گوش می‌دهند. دانلود آهنگ و گوش دادن به آن می‌تواند دقایقی ما را از مشکلات پیرامونمان دور کرده وبا دنیای تازه‌‎ای روبه رو کند.

افراد مختلف متناسب با علاقه خود انواع موسیقی سنتی، پاپ، رپ و راک و... گوش می‌دهند و معمولا با یکدیگر اختلاف نظر دارند. اما همه از لذتی که هنگام گوش دادن به موسیقی محلی وجودمان را فرا می‌گیرد واقفیم و به همین دلیل کمتر کسی پیدا می‌شود که کاملا مخالف موسیقی محلی باشد و یا از شنیدن آن هیجان زده نشود. از آنجایی که موسیقی‎‌های محلی اصیل هستند و برگرفته از زبان‎‌های محلی سرزمین خوبمان ایران هستند با شنیدن آن از احساس دلبستگی و همبستگی سرشار لبریز می‌شویم. نمی‌توان گفت که کدام آهنگ محلی نسبت به دیگری برتری دارد چراکه هرکدام زیبایی‎‌های خاص خود را داشته وما را با خود همراه می‌کند. اما علت این اتفاق چیست؟ سادگی و بی‌آلایشی و ملموس بودن عشق و احساس در موسیقی محلی یکی از دلایل جذب مخاطبان و دانلود آهنگ‎‌های محلی می‌باشد. در آهنگ‌‎های محلی به طبیعت زیبای مناطق اشاره می‌شود که این موضوع باعث می‌شود تا با شنیدن صدای دلنشین خواننده‎‌های محلی در خیالمان به دیار آن‌‎ها سفر کنیم و منظره‎‌های آنجا را با چشم دل ببینیم.

سایت دانلود آهنگ‌های محلی

متاسفانه خیلی از اوقات درسایت‌‎های دانلود آهنگ اثری از آهنگ‎‌های محلی نیست و به طور کلی این آهنگ‎‌ها نادیده گرفته می‌شود. درحالیکه موسیقی محلی، افتخار و هویت کشور است با این حال در بعضی از این سایت‌‎ها به این موضوع اهمیت داده شده است و در لیست آهنگ‎‌های خود اسامی آهنگ‌‎های دلنشین محلی را قرار داده‎‌اند. با دانلود آهنگ‎‏‎ محلی به گسترش فرهنگ و زبان کشورمان در سطح جهان کمک خواهیم کرد. از این رو به هیچ عنوان دانلود آهنگ‌‎های محلی را به فراموشی نسپارید چراکه به دنبال فراموشی آهنگ‎‌های محلی، فراموشی لحجه‌‎های محلی و در ادامه آن از خودباختگی و از دست دادن بخشی از هویت ملی اتفاق می‌افتد. در ادامه به بررسی بخشی از آهنگ‎‌های محلی ایران عزیزمان پرداخته‌‎ایم.

موسیقی لری، بی‌شک موسیقی لری یکی از تاثیرگذارترین و زیباترین موسیقی محلی محسوب می‌شود. این موسیقی اغلب انسان را به دیار زیبای لر‌ها می‌کشاند و طبیعت زیبای آن را به رخ می‌کشد. خواننده نوجوان عصر جدید با صدای دلنشین خود تاثیر بسیار زیادی در جذب مخاطبان به این موسیقی و آشنایی با آن داشته است. آهنگ محلی دایه دایه یکی از آهنگ‎‌هایی است با صدای علی خشت زر زبان اصیل لری را با گوش شما آشنا خواهد کرد.

دانلود آهنگ مازندرانی، شروع علاقمندی بیشتر افراد به دانلود آهنگ جدید مازندرانی بعد از پخش تیتراژ سریال پایتخت آغاز شد. این سریال علاوه بر گسترش فرهنگ مازندرانی تاثیر بسیار زیادی در شناخت موسیقی مازندرانی و نیز افزایش اشتیاق به دانلود آهنگ مازندرانی ایجاد کرد. خوانندگان مازندران ارزش بالای زبان خود را درک کردند و به خواندن موسیقی مازندرانی در سبک‌‎ها و آهنگ‌‎های مختلف نمودند.

یکی از جدیدترین استعداد‌های موسیقی مازندرانی خواننده جوان و خوش صدا آقای امیر قمی است که آهنگ‌های او توانسته علاقمندان بسیاری را جذب موسیقی محلی این خطه نماید، این خواننده که انتشار آثار او با موجوز‌های لازم از وزارت ارشاد میباشد بسیار نزد هوادارن محبوب گشته و بهترین قطعه او آهنگ مال خود من باش میباشد که توانست رکورد‌های دانلود این سبک موسیقی را جا به جا کند و اثری ماندگار را بر جا بگذارد.

در لیست آهنگ‎‌های مازندرانی خوانندگان جوان و پر انرژی دیگری را می‌بینیم که آهنگ‎‌های مخصوص عروسی و شادی را به زبان محلی خود خوانده‌‎اند. اما این تنها آهنگ‎‌های شاد مازندرانی نیستند که طرفداران بخصوصی دارند بلکه شنیدن آهنگ‎‌های غم‌‎انگیز مازندرانی نیز خالی از لطف نیست ...

آهنگ گیلانی، در گیلان آهنگ‌‎های مختلفی در موقعیت‎‌های عروسی و مراسمات جشن، کشتی، ورزا جنگ، نواخته می‌شد که بسیار جذاب و دلنواز بودند. آهنگ مارماره که جهت ایجاد آرامش در بین گوسفندان نواخته می‌شد، وَلگ ریزان که در فصل پاییز و خزان برگ‎‌ها سروده می‌شد و نیز معروف‌ترین آهنگ گیلانی رعنا از آهنگ‎‌های گیلانی محسوب می‌شد. اما امروز جوانان گیلانی با شیوه‎‌ای نوین به خواندن شعر‌های گیلانی با مضامین متفاوتی می‌پردازند.

در بازار شلوغ موسیقی تمامی خوانندگان از کرد و لر و مازندرانی و فارس همه و همه سعی دارند تا شعر‌‎های جدیدی با ریتم تازه بخوانند و علاوه بر حفظ طرفداران خود مخاطبان جدیدی را جذب نمایند.

بهترین آهنگ‌های محلی ایران

سایت سویل موزیک

اگر به دنبال یک سایت هستید که هم‌زمان با ارئه آهنگ‎‌های مختلف پاپ از خوانندگان مختلف، از آهنگ‎‌های محلی نیز غافل نشده و لیستی از آهنگ‎‌های مازندرانی و گیلانی را در سایت ‎‌خود قرار دهد، سایت اینترنتی سویل موزیک گزینه بسیار مناسبی می‌باشد. یکی از مزیت‎‌های سویل موزیک این است که تمامی آهنگ‎‌های خود را دسته‌بندی کرده است. یعنی حتی برای سیستم خودرو لیستی از آهنگ‎‌های جداگانه در اختیارتان می‌گذارد. اگر به دنبال دانلود آهنگ جدید، ریمیکس و آهنگ‎‌های غمگین و گریه‌دار یا شاد و حتی دانلود نوحه هستید سویل موزیک با قرار دادن نوحه‎‌های مداحان معروفی، چون حاج مهدی رسولی و غلام کویتی پور و نریمان پناهی و محمود کریمی و ... می‌تواند رضایت شما را جلب نماید. برای مراجعه به سایت سویل موزیک می‌توانید به آدرس sevilmusic.com مراجعه فرمایید.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین