کد خبر: ۷۱۰۱۷۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۱:۴۰

روایتی از موافقت اسرائیل با آتش یس

شبکه خبری اسکای نیوز گزارش داد که تل آویو و بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی بزودی با آتش بس یکجانبه در نوار غزه موافقت می کند.
روایتی از موافقت اسرائیل با آتش یس
آفتاب‌‌نیوز :

اسکای نیوز به نقل از «یک مقام سیاسی آگاه» افزود: آتش بس از روز جمعه به مرحله اجرا گذاشته خواهد شد.

این رسانه خبری همچنین یادآورشد که روز پنجشنبه، نشست هایی میان مقام ها اسرائیلی انجام شد و در همین رابطه بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی با «نداو ارغمان» رییس سازمان اطلاعات و امنیت داخلی (شاباک) پیش از برگزاری نشست کابینه دیدار و گفت وگو کرد.

همچنین «افیف کوخافی» رییس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی با «بنی گانتس» وزیر جنگ این رژیم دیدار کرد.

اسکای نیوز افزو: منابع مطبوعاتی آمریکایی نیز پیشتر فاش کردند که آتش بس میان رژیم اسرائیل و گروه های فلسطینی از روز جمعه آغاز خواهد شد.

شهرهای مختلف سرزمین‌های اشغالی به تازگی شاهد دور جدید مقاومت مردم فلسطین است. اقدام های رژیم صهیونیستی برای تخریب و اشغال محله شیخ جراح در بخش شرقی بیت المقدس اشغال شده، موجب آغاز دور جدیدی از درگیری‌ها در سرزمین‌های اشغالی و ادامه این درگیری‌ها منجر به اعتراضات جهانی به جنایات صهیونیست‌ها شده است.

نظامیان اشغالگر صهیونیست از دوشنبه هفته گذشته (۲۰ اردیبهشت) حملات و تجاوزهای وحشیانه علیه باریکه غزه و فلسطینی‌ها را آغاز کردند که تاکنون بر اثر آن، ۲۳۰ تن از جمله ۶۵ کودک، ۳۹ زن و ۱۷سالمند شهید و یک هزار و ۷۱۹ تن زخمی شده اند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۳۱
0
0
شاید ضربه ای بوده برای برهم زدن احیای برجام!
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین