کد خبر: ۷۱۰۴۰۴
تاریخ انتشار : ۰۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۳:۲۴

فلیک: رفتنم به تیم ملی آلمان هنوز قطعی نشده است/ فکر نمی‌کردم لواندوفسکی رکورد گرد مولر را بشکند

سرمربی تیم فوتبال بایرن مونیخ در پایان آخرین حضورش روی نیمکت این تیم درباره آینده خود شفاف‌سازی کرد.
فلیک: رفتنم به تیم ملی آلمان هنوز قطعی نشده است/ فکر نمی‌کردم لواندوفسکی رکورد گرد مولر را بشکند
آفتاب‌‌نیوز :

دوران دو ساله حضور هانسی فلیک در تیم فوتبال بایرن مونیخ، امشب (شنبه) با پیروزی 5 بر 2 مردانش در خانه برابر تیم آگزبورگ به پایان رسید و او با یک پیروزی دیگر جام قهرمانی را بالای سر برد.

فلیک گفت: ما امروز در نیمه نخست بازی فوق‌العاده‌ای انجام دادیم. من برای لواندوفسکی خوشحالم. فکر می‌کردم که او امروز نمی‌تواند رکورد گرد مولر را (برای ثبت بیشترین تعداد گل در یک فصل) بشکند، اما مهاجمی با کلاس کاری او به روند گلزنی‌اش پایان نمی‌دهد. ما با کمک یکدیگر قهرمان شدیم. حفظ تمرکز در تمام طول فصل دلیل این موفقیت بود. با کیفیتی که تک تک اعضای این تیم دارند، طبیعی است که لواندوفسکی هم از بازی در بایرن مونیخ سود ببرد.

فلیک در ادامه راجع به دو فصل حضورش روی نیمکت باواریایی‌ها هم اظهار داشت: بایرن مونیخ برای خودش جای خاصی در قلب من پیدا کرده است. کارهایی که در بایرن مونیخ انجام دادیم، از این به بعد برای من معیاری است که عملکردم را براساس آن خواهم سنجید. کار کردن در بایرن برای من مایه افتخار و واقعاً لذت‌بخش بود. دو سال پیش من با برادرانم در چنین روزهایی از سال در حال سپری کردن تعطیلات بودم. بعد از فینال جام حذفی (2019) نیکو کواچ (سرمربی سابق بایرن مونیخ که فلیک به‌عنوان دستیار او فعالیت داشت و اخراج شد) با من تماس گرفت. مابقی داستان را هم که خودتان می‌دانید.

گفته می‌شود که مقصد بعدی فلیک تیم ملی آلمان خواهد بود. او درباره آینده‌اش گفت: هنوز نمی‌دانم چه اتفاقی خواهد افتاد. الان می‌خواهم از این قهرمانی لذت ببرم. من از کودکی طرفدار پروپا قرص بایرن مونیخ بودم. حیف شد که در دوران مربیگری من در بایرن مونیخ هواداران زیادی در ورزشگاه حضور نداشتند. من بازی‌ اول تیم ملی آلمان مقابل فرانسه در آلیانتس آره‌نا را تماشا خواهم کرد. تعدادی از بازیکنانم آنجا خواهند بود. مربیگری در تیم ملی آلمان؟ هنوز همه چیز به طول کامل انجام نشده است.

فلیک 56 ساله در دو فصل حضورش در بایرن مونیخ، دو قهرمانی در بوندس‌لیگا، یک قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا، یک قهرمانی در جام حذفی آلمان، یک قهرمانی در سوپرجام آلمان، یک قهرمانی در سوپرجام اروپا و یک قهرمانی در جام جهانی باشگاه‌ها کسب کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین