کد خبر: ۷۱۰۴۷۷
تاریخ انتشار : ۰۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۰
مدیرکل مدیریت بحران کهگیلویه و بویراحمد:

منطقه حفاظت شده «دیل» گچساران پس از ۴ روز هم چنان در آتش می سوزد

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: آتش سوزی جنگل‌های منطقه حفاظت‌شده «دیل»در شهرستان گچساران از چهار روز همچنان ادامه دارد.
منطقه حفاظت شده «دیل» گچساران پس از ۴ روز هم چنان در آتش می سوزد
آفتاب‌‌نیوز :

محمد محمدی افزود: این آتش‌سوزی شد ورزش باد مجدداً روشن و شعله‌ور شده است.

وی اظهار کرد: نیروی مختلف از ادارات تشکل‌های مردم‌نهاد نیروهای مردمی در حال تلاش برای مهار آتش هستند اما تاکنون این آتش مهار نشده و همچنان ادامه دارد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد بالگرد شرکت نفت گچساران به منطقه جهت کمک به مهار آتش اعزام شده است و همچنین درخواست بالگرد دادیم که قرار است دو بالگرد آبپاش از هوافضای سپاه تهران به منطقه اعزام شود.

محمدی در خصوص علت و میزان خسارات وارده این آتش‌سوزی هنوز علت آتش‌سوزی و میزان خسارات وارده ناشی از این آتش‌سوزی مشخص نیست و پس از مهار کامل آتش بررسی‌ها و ارزیابی صورت می‌گیرد.

وی بیان کرد: این آتش‌سوزی‌هایی که در سطح جنگل‌های استان رخ می دهد به علت اصلی نداری و ندانم کاری برخی از افراد بی احتیاط به وقوع می پیوندند.

گفتنی است که منطقه حفاظت شده «دیل» شهرستان گچساران در استان کهگیلویه و بویراحمد در حالی که آتش سوزی جنگلهای منطقه نارک در حال مهار شدن بود، از عصر روز پنجشنبه ۲۹ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۰ دچار آتش سوزی شد که همچنان ادامه دارد و در حال سوختن است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین