کد خبر: ۷۱۰۵۱۶
تاریخ انتشار : ۰۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۹

روشن: استقلال شانس اول قهرمانی در جام حذفی است

پیشکسوت استقلال گفت: به طور حتم استقلال در جام حذفی شانس اول قهرمانی است و این توانایی را دارد به این مهم دست پیدا کند؛ آبی‌پوشان می‌توانند با قهرمانی در این جام رضایت هواداران را جلب کنند.
روشن: استقلال شانس اول قهرمانی در جام حذفی است
آفتاب‌‌نیوز :

«حسن روشن» روز یکشنبه در گفت‌وگو با ایرنا با اشاره به صعود استقلال به مرحله بعدی جام حذفی باشگاه‌های کشور اظهار داشت: استقلال در نیمه اول بازی با ذوب‌آهن اصفهان با پریسینگ حریف روبرو شد اما در نیمه دوم با نظم خط هافبک خود عملکرد خیلی خوبی را به نمایش گذاشت و موقعیت‌های خوبی به دست آورد.

وی افزود: استقلال بعد از دو باخت در لیگ برتر به پیروزی در این جدال نیاز مبرم داشت و توانست علاوه بر صعود به مرحله بعدی جام حذفی از نظر روحی روانی خود را تقویت کند.

پیشکسوت استقلال خاطرنشان کرد: فرهاد مجیدی از استقلال شناخت کاملی دارد، او به خوبی این تیم را می‌شناسد و می‌تواند در ادامه نتایج بهتری را کسب کند.

روشن تصریح کرد: به طور حتم استقلال در جام حذفی شانس اول قهرمانی است و این توانایی را دارد به این مهم دست پیدا کند، آبی‌پوشان می‌توانند با قهرمانی در این جام رضایت هواداران را جلب کنند.

وی تاکید کرد: استقلال در خط دفاع تغییرات زیادی داشته و یکی از دلایلی که باعث افت عملکرد این تیم در این منطقه شده، همین موضوع است و البته با تمرینات بیشتر قابل برطرف شدن است.

بازیکن اسبق استقلال در پایان گفت: فرهاد مجیدی باید در سریع‌ترین زمان ممکن یک مربی به کادر فنی تیمش اضافه کند؛ شنیده‌ام یک مربی ایتالیایی‌ به ایران می‌آید و به طور حتم این موضوع اتفاق خوبی است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین