کد خبر: ۷۱۰۵۴۰
تاریخ انتشار : ۰۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۳۰

عاملان شرارت در عنبرآباد دستگیر شدند

فرمانده انتظامی شهرستان عنبرآباد گفت: با تلاش های شبانه روزی ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی دو نفر از عاملان شرارت در این شهرستان دستگیر شدند.
عاملان شرارت در عنبرآباد دستگیر شدند
آفتاب‌‌نیوز :

سرهنگ "رضا فیروزبخت" در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: در پی قدرت نمایی دو نفر با سلاح گرم و ایجاد رعب و وحشت در سطح شهرستان های جیرفت و عنبرآباد رسیدگی به موضوع در اولویت کاری ماموران پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود : ماموران با انجام اقدامات گسترده اطلاعاتی موفق شدند مخفیگاه متهمان را در شهرستان های همجوار شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی، آنان را در یک عملیات ضربتی دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان عنبرآباد با اشاره به اینکه متهمان پس از تکمیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند، تصریح کرد : این متهمان دارای سوابق کیفری متعدد از جمله شرارت، قدرت نمایی با سلاح گرم، اخلال در نظم و امنیت عمومی از طریق تیراندازی های متعدد و ایجاد رعب و وحشت برای شهروندان را در کارنامه سیاه خود دارند.

وی در پایان گفت: برخورد نیروی انتظامی با عاملان شرارت و اخلال در نظم و امنیت عمومی قاطعانه و مقتدرانه است و اجازه نخواهیم داد احساس امنیت و آرامش مردم خدشه دار شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین