کد خبر: ۷۱۰۵۶۹
تاریخ انتشار : ۰۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۷

پایان ماراتن جذاب سری میلان و یوونتوس به لیگ قهرمانان رسیدند

در هفته پایانی سری آ ایتالیا،تیم‌های میلان و یوونتوس به لیگ قهرمانان اروپا رسیدند و ناپولی به لیگ اروپا رفت.
پایان ماراتن جذاب سری میلان و یوونتوس به لیگ قهرمانان رسیدند
آفتاب‌‌نیوز :

هفته سی و هشتم و پایانی رقابت های سری آ ایتالیا در حالی برگزار شد که رقابت جالبی برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا بین سه تیم وجود داشت که در پایان تیم‌های میلان و یوونتوس موفق به کسب این مهم شدند و ناپولی به لیگ قهرمانان اروپا نرسید.

تیم فوتبال آث میلان که باید در برگامو به مصاف میزبان قدرتند خود آتالانتا می رفت موفق شد با ۲ گل از سد میزبانش بگذرد و با ۷۹ امتیاز نه تنها سهمیه لیگ قهرمانان را پس از هشت سال به دست آورد بلکه بالاتر از آتالانتا در رده دوم جدول جای بگیرد. استفان کسیه ۲ بار از روی نقطه پنالتی و در دقایق ۴۳ و ۹۳ برای تیمش گلزنی کرد. مارتین ده رون هم از تیم میزبان در دقیقه ۹۲ اخراج شد. آتالانتا با ۷۸ امتیاز در رده سوم جای گرفت.

در دیگر بازی حساس امشب یوونتوس جشنوراه گل به راه انداخت و با نتیجه چهار بر یک میزبانش بولونیا را در هم کوبید تا در رده چهارم قرار بگیرد و به سختی سهمیه فصل بعد چمپیونزلیگ را از آن خود کند. فدریکو کیه‌زا(۶)، آلورو موراتا(۲۹ و ۴۷) و آدرین ربیو(۴۵) برای تیم پیرلو گلزنی کردند. تک گل تیم بولونیا هم به وسیله ریکاردو اورسولینی در دقیقه ۸۵ به ثمر رسید.

اما ناپولی ناکام بزرگ هفته آخر بود. تیم جنارو گتوزو باید از سد ورونا می گذشت ولی با نتیجه یک بر یک متوقف شد تا با ۷۷ امتیاز و یک امتیاز کمتر از یووه در رده پنجم قرار بگیرد. امیر رحمانی در دقیقه ۶۰ پارتنوپی را پیش انداخت ولی داویده فارائونی در دقیقه ۶۹ گل تساوی بخش را برای ورونا به ثمر رساند تا همه چیز برای ناپولی نقش بر آب شود.

در قعر جدول تیم های بنه ونتو، کروتونه و پارما به سری بی سقوط کردند. ناپولی و لاتزیو عازم لیگ اروپا شدند و رم هم به لیگ کنفرانس راه پیدا کرد. پیش از این اینترمیلان با ۹۱ امتیاز قهرمان شده بود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین