کد خبر: ۷۱۰۶۸۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۲

انتقاد شدید رئیس پلیس راهور پایتخت از قطعی متعدد برق

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ ضمن ابراز گلایه و انتقاد از وضعیت قطعی‌های نامنظم برق، گفت: افزایش تصادفات خسارتی و جرحی، نابسامانی در تقاطع‌ها، اخلال در نظم شهری و وضعییت ترافیکی نامناسب ناشی از آسیب‌های قطع برق است.
انتقاد شدید رئیس پلیس راهور پایتخت از قطعی متعدد برق
آفتاب‌‌نیوز :

به گزارش مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ، سردار "محمدحسین حمیدی" در خصوص قطعی‌های برق نامنظم در سطح معابر، چهارراه‌ها و تقاطع‌های شهر تهران گفت: قطعی برق و کم شدن دید رانندگان باعث افزایش آمار تصادفات خسارتی و جرحی در سطح شهر تهران شده است.

وی افزود: با توجه به قطعی برق در تقاطع‌ها و چهارراه‌ها علاوه بر سردرگمی رانندگان در عبور از محل، تعداد تصادفات شدید و خسارت به خودروها تا حد زیادی افزایش یافته است.

مقام ارشد راهور فاتب خاطرنشان کرد: این افزایش نامنظم قطعی برق به جد باعث نگرانی پلیس راهور تهران بزرگ شده است لذا از مسئولان می خواهیم، قبل از قطعی برق در مناطق به پلیس راهور خبر اطلاع دهند تا تدابیر لازم در خصوص تامین نیرو در تقاطع و ایجاد نظم ترافیکی به واسطه قطعی چراغ‌ها اندیشیده شود.

حمیدی بیان داشت: رانندگان نیز باید در این موارد تردد را مدیریت کرده و به رفع مشکل کمک کنند چرا که حتی اگر مأمور راهنمایی هم در تقاطع باشد در شرایط قطعی برق نمی تواند تقاطع نابسامان را به درستی مدیریت کند و اگر قرار باشد برق تقاطع‌ها قطع باشد، باید حداقل چهار مأمور راهور در هر تقاطع حاضر شوند و عملاً این کار برای پلیس با حجم بالای ترددها و معابر بسیار، امکان‌پذیر نیست.

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ گفت: امیدواریم این مشکل و قطعی نامنظم برق تقاطع‌ها و معابر شهر تهران قبل از شروع فصل تابستان حل شود چون قطعاً در بحث انضباط شهری مشکلات جبران ناپذیری مواجه خواهیم بود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
As
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۳
0
0
در برخی کشورهای پیشرفته جهان، دولت به مردم وام کم بهره می دهد تا در منازل خود پنلهای خورشیدی نصب کنند و برق مورد نیازشان را تامین کنند و برق مازاد مصرفی را با قیمت مناسب از مردم خریداری می کند.
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین