کد خبر: ۷۱۰۶۹۳
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار : ۰۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۴

رئیس سازمان بازرسی: افزایش قیمت نان غیرقانونی است

رئیس سازمان بازرسی درباره افزایش قیمت نان نیز تأکید کرد که برای این موضوع هیچ مصوبه‌‎ای وجود نداشته و این موضوع به صورت رسمی هم به دستگاه مربوطه اعلام شده است.
رئیس سازمان بازرسی: افزایش قیمت نان غیرقانونی است
آفتاب‌‌نیوز :

اوایل اردیبهشت ماه بود که رئیس اتحادیه نانوایان تهران از نهایی شدن تصمیم‌گیری برای افزایش قیمت نان خبر داد و گفت که به زودی قیمت‌های جدید اعلام خواهد شد. این خبر خود سبب افزایش خودسرانه قیمت نان توسط نانوایی‌ها شد واکنش‌های منفی متعددی را به همراه داشت، با این حال یدالله صادقی معاون وزیر صنعت و معدن هفته گذشته با تأیید افزایش قیمت نان گفت: قیمت جدید نان کارشناسی شده اما افزایش قیمت نان منوط به هماهنگی استانداری با وزارت کشور و وزارت صمت است.

اما پس از آن اظهارنظرهای مکرری از جانب استانداری و سازمان بازرسی درباره غیرقانونی بودن افزایش قیمت نان مطرح شد.

صبح امروز نیز حجت‌الاسلام و المسلمین حسن درویشیان رئیس سازمان بازرسی کل کشور در جریان جلسه شورای عالی قوه قضاییه با اشاره به برخی نابسامانی‌ها در بازار آرد و نان گفت: در موضوع توزیع آرد یارانه‌‎ای متاسفانه به دلیل برخی بی نظمی‌ها و عدم نظارت بر توزیع عادلانه این اقلام با بازرسی‌های صورت گرفته در یکی از انبار‌های کشور، ۲ هزار و ۵۰۰ کیسه از آرد‌های یارانه‎‌ای کشف شد که با تعویض کیسه‌‎ها به صورت آزاد فروخته می‌شد که با عوامل مؤثر در این موضوع برخورد شد.

وی درباره افزایش قیمت نان نیز تأکید کرد که برای این موضوع هیچ مصوبه‌‎ای وجود نداشته و این موضوع به صورت رسمی هم به دستگاه مربوطه اعلام شده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۴
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۳
0
1
نامحسوس گران میشه بدین صورت که وزن چانه راکم می کنندفکرمی کنندمردم نمی فهمند
محمود
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۴
0
1
من از روزی که نان گران شده با چند تا نانوایی درگیر شدم. همشون بالاتفاق گفتند قیمتهای جدید رو تلفنی ابلاغ کردند. با اتحادیه هم تماس گرفتم گفتن بله قیمتها از طرف اتحادیه است . منتها ت اانتخابات گفتن رسمیش نکنید . با ۱۲۴ تماس گرفتم اونا هم گفتن گران شده . این روش همیشه جواب داده اول گران میکنن بعد چند مصاحبه که گرانی فلان جنس غیر قانونیه . بعدش هم که آبها از آسیاب میفته و ملت بدبخت میمونن با اجناس گران و قدرت خرید پایین
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۴
0
0
آقای ریس سازمان ...یه جا به ما نشون بده قیمت نان مثل پارسال باشه از بهمن 99 تا آلان 2 بار نان گران شد
ایرانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۴
0
0
احتمالا شوخی می فرمایند ،یادر شهر وکشور حضور ندارند .خیلی ساده است زحمت بکشند تشریف ببرند از نانوایی خرید کنند متوجه می شوند ان شاالله
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین