کد خبر: ۷۱۰۶۹۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۹

سردارمجتبی فدا: انتخابات 28 خرداد فتح خرمشهر بعدی است

فرمانده سپاه صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان گفت: فتح خرمشهر بعدی انتخابات 28 خرداد است.
سردارمجتبی فدا: انتخابات 28 خرداد فتح خرمشهر بعدی است
آفتاب‌‌نیوز :

سردارمجتبی فدا ظهر امروز در مراسم بزرگداشت حماسه آزادسازی خرمشهر و رونمایی از مستند سردار شهید محمدعلی شاهمرادی در مجموعه ذوب آهن اصفهان اظهار کرد: ایثار شجاعت، دلاوری و از جان گذشتن امکانی را فراهم کرد که خداوند متعال نصر، فتح و ظفر خودش را شامل حال رزمندگان کرد در حالیکه ۴۶هزار نفر در خرمشهر حضور داشتند که ۱۹هزار نفر از آن‌ها اسیر شده بودند و ۲۰ هزار تلفات وجود داشت.

فرمانده سپاه صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان در رابطه با برنامه ریزی های صورت گرفته از سوی دشمنان در شرایط فعلی کشورمان خاطرنشان کرد: امروز دشمن برنامه‌ریزی‌های زیادی کرده تا فکر و توان فرهنگی مردم را عوض کند به همین خاطر جبهه واحدی را تشکیل داده و عمده فعالیتش را روی کانون خانواده، فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی، تلویزیون و ماهواره قرار داده‌است.

وی تصریح کرد: دشمنان دنبال این هستند تا این ظرفیتی که شهدا و خانواده‌هایی که این اسوه‌ها را درون خود پرورش داده‌اند را بی‌اثر و بی‌خاصیت کنند و کانون گرم خانواده ایرانی و مسلمان را از هم بپاشاند تا آسیب‌های اجتماعی را در سطح جامعه گسترش دهد.

فدا بابیان اینکه دشمنان مراکز آموزشی کشور از مهدکودک تا دانشگاه را مورد هدف قرار دادند، افزود: سند ۲۰۳۰، نفوذ، جنگ و قتل‌عام فرهنگی از جمله این فعالیت هاست تا ظرفیتی که در دفاع مقدس و مردمی که در طول چهل و سه سال گذشته پشتیبان این ملت هستند را از انقلاب، نظام و ولایت جدا کنند.

وی الگوسازی برای مردم را از دیگر برنامه ریزی های دشمنان دانست و خاطر نشان کرد: دشمنان در حال برنامه‌ریزی برای اسوه‌سازی برای مردم هستند تا در قالب شخصیت‌های سینمایی، سلبریتی وشخصیت‌های کارتونی برای مردم ما الگو و شاخص هایی را معرفی کنند.

فدا ادامه داد: ۲۳ هزار شهید استان اصفهان، شهدای استان چهارمحال و بختیاری و ۲۳۰ هزار شهید کشور هرکدام یک اسوه و الگو بوده که با تولید این مستند کمک شد تا به جامعه و مردم شناسانده شود که شهدا دست یافتنی هستند که البته جا دارد از مجموعه ذوب‌آهن و تمامی دست اندر کاران این مستند کمال تقدیر و تشکر را داشته باشیم.

فرمانده سپاه صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان افزود: دفاع از نظام، انقلاب و جمهوری اسلامی همچنین حضور و مشارکت مردم در مناسبات ملی و مذهبی، خرمشهرهای زیادی را رقم زده و سبب شده تا جبهه داعش در منطقه شکست بخورد و جبهه مقاومت رشد و بالندگی پیدا کند و تمام توطئه‌های آمریکا در دل منطقه خنثی شود.

وی خاطرنشان کرد: فتح خرمشهر قدرت ایستادگی، مقاومت، عمل در میدان و ثابت کردن این‌که حرف و اقتدار، ابتکار، عزت و سربلندی تنها در میدان تعیین خواهد شد را اثبات کرد.

فدا عنوان کرد: خرمشهر بعدی شکسته اسرائیل در نبرد ۳۳روزه،۲۲روزه و ۱۲روزه جدید بود که ثابت کرد میدان ایثار، شهادت و حرکت در مسیر شهداء کربلا امکان و ظرفیتی را برای ما رقم خواهد زد که دشمنان به همراه پیشرفته‌ترین امکانات، تجهیزات و پشتیبانی ابرقدرت‌های دنیا در مقابل آن هیچ کاری را نمی‌توانند رقم بزنند و در نهایت پس از ۱۱روز وحشی‌گری مجبور به پذیرش آتش‌بس یک‌جانبه آن‌هم در اوج ذلت میشوند.

فرمانده سپاه صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان با بیان اینکه فتح خرمشهر بعدی انتخابات 28 خرداد است، تصریح کرد: دشمنان در حال تلاش هستند تا با استفاده از فضای مجازی، صفحه های اجتماعی و شبکه رسانه‌ای که در اختیار دارند یأس، ناامیدی، خستگی و دل بریدن از انقلاب و نظام را ترویج دهند.

وی اظهار کرد: ما منکر مشکلات، گرانی، کمبودها، سوءمدیریت و بی‌تدبیری و فشار اقتصادی بر مردم نیستیم ولی وظیفه ما امروز حضور در پای صندوق‌های رای است چرا که عوض کردن شرایط فعلی قهر کردن با صندوق رای نیست.

فدا در پایان با اشاره به اهمیت حضور در انتخابات پیش رو خاطرنشان کرد: امروز به تأسی از صبر و صبوری خانواده شهدا و حرکت شهدا و همینطور به تأسی از حاج‌قاسم و جبهه مقاومت، شهدای مدافع حرم و امنیت و مدافع سلامت و شهدای هشت سال دفاع مقدس و به تأسی از جانبازان و آزادگان بایداز افراد و ظرفیت‌های مختلف دعوت کنیم که پای صندوق رای بیایند.

در ادامه این آئین سردار علی‌محمد اکبری، فرمانده سپاه قمربنی هاشم(ع) استان چهارمحال بختیاری هم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس به ویژه شهدای آزادسازی خرمشهر اظهار کرد: کار بسیار ارزشمندی که مجموعه فرهنگی ذوب‌آهن اصفهان انجام داده‌ امروز قابل‌تقدیر است چراکه هم، نام و خاطره شهدای عزیز را گرامی داشتند و همچنین از مستند بسیار فاخری در خصوص زندگینامه شهید محمدعلی شاهمرادی که یکی از افتخارات تیپ قمر بنی‌هاشم(ع) بودند رونمایی شد.

وی خاطرنشان کرد: شهید شاهمرادی که دارای خصوصیات بسیار بارزی است در دوران دفاع مقدس در قالب تیپ قمر بنی‌هاشم(ع) در عملیات‌های متعددی دارای کارنامه درخشانی است.

فرمانده سپاه قمربنی هاشم(ع) استان چهارمحال بختیاری افزود: شهید شاهمرادی از نظر اخلاقی، شجاعت، ایثار و ازخودگذشتگی و همچنین تدبیر و مدیریت در عملیات های مختلف جنگ هشت‌ساله ما جایگاه ویژه ای داشتند.

وی افزود: به دلیل پیروزی‌های متعددی که در عملیات های مختلف به وجودآمده است امروزه هر جایی که از افتخارات تیپ قمر بنی هاشم(ع) صحبت به میان آورده شود نام شهید شاهمرادی هم در کنار آن می درخشد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۳
0
0
ديگه ملت گول اين جملات و نميخورن.
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین