کد خبر: ۷۱۰۷۲۸
تاریخ انتشار : ۰۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۳:۰۶

تساوی صنعت نفت آبادان و استقلال در نیمه اول

مصاف صنعت نفت آبادان و استقلال با تساوی بدون گل به پایان رسید.
تساوی صنعت نفت آبادان و استقلال در نیمه اول
آفتاب‌‌نیوز :

در جریان بازی معوقه هفته بیستم رقابت‌های لیگ برتر، دو تیم صنعت نقت آبادان و استقلال به مصاف هم رفتند که این بازی در نیمه اول با نتیجه بدون گل به پایان رسید.

استقلال در این بازی سعی داشت کار را هجومی آغاز کند و با خلق چند موقعیت نصفه و نیمه، تلاش کرد دروازه شاگردان سیروش پورموسوی را تهدید کند.

در ادامه بازی بیش‌تر در میانه میدان در جریان بود و دو تیم موفق نشدند موقعیت خاصی روی دروازه یکدیگر ایجاد کنند.

آبی‌ها با گذشت ۳۰ دقیقه از نیمه اول، نتوانستند کاری از پیش ببرند و فرصت خاصی خلق نشد که شاگردان مجیدی بتوانند در این بازی به گل برسند.

پس از توقف سه دقیقه‌ای بازی در دقیقه ۳۰، استقلال بازهم در تکاپوی خلق موقعیت بود اما در ادامه صنعت نفت توانست توپ و میدان بیش‌تری در اختیار داشته باشد اما این تیم هم نتوانست موقعیت خطرناکی خلق کند و همچنین واکنش‌های دروازه‌بان استقلال در تک موقعیت‌های صنعت نفت بی‌تاثیر نبود.

در پایان تلاش دو تیم برای به ثمر رساندن گل ثمری نداشت تا این بازی در نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان برسد.

ترکیب صنعت نفت آبادان: فرزین گروسیان، محمد طیبی، محمد اهل‌شاخه، امید خالدی، مهدی حنفی ، محمود مطلق‌زاده، حکیم نصاری، امیرحسین فرهادی، طالب ریکانی ، رضا خالقی‌فر

ترکیب استقلال: سید حسین حسینی، وریا غفوری، محمد نادری، سیاوش یزدانی، مسعود ریگی، محمدحسین مرادمند، آرش رضاوند، عارف غلامی، فرشید اسماعیلی، مهدی قایدی و ارسلان مطهری به مصاف صنعت نفت آبادان

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین