کد خبر: ۷۱۰۸۰۴
تاریخ انتشار : ۰۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۲

محدودیت‌های تردد در محورهای مواصلاتی مازندران

سرپرست پلیس راه استان مازندران از محدودیت های تردد در محورهای مواصلاتی کندوان، هراز و فیروزکوه به دلیل اجرای عملیات لکه گیری و روکش آسفالت در این محور ها خبر داد.
محدودیت‌های تردد در محورهای مواصلاتی مازندران
آفتاب‌‌نیوز :

سرهنگ "هادی عبادی" در تشریح این خبر، بیان کرد: به منظور اجرای عملیات لکه گیری و روکش آسفالت در محورهای هراز سوادکوه و کندوان محدودیت های تردد در این محورها به اجرا در خواهد آمد.

وی تصریح کرد: به همین منظور در محور کندوان از کیلومتر۵۳ تا ۵۹ این محور در محدوده هزارچم تا ۹ تیرماه ۱۴۰۰ از ساعت ۸ صبح تا ۵ بعد از ظهر روزهای یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه و همچنین از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ ظهر روز چهارشنبه، تردد همزمان با اجرای عملیات با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط امکان پذیر است.

سرپرست پلیس راه استان مازندران، افزود: در محور سوادکوه از کیلومتر ۴۵ تا ۸۶ حدفاصل پل سفید تاگدوک و در محورهراز از کیلومتر ۲۰ تا ۱۰۰ این محور حد فاصل پارک جنگلی تا منظریه، از یکم خرداد تا ۲۰ شهریورماه از ساعت ۱۲ ظهر تا ۵ بعد از ظهر روز شنبه و از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ ظهر روزهای دوشنبه و سه شنبه تردد همزمان با اجرای عملیات و با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام خواهد گرفت.

عبادی با بیان این که، این محدودیت ها شامل روزهای روزهای پنج شنبه، جمعه، ایام تعطیل و همچنین روزهای قبل و بعد از تعطیلات چند روزه نخواهد بود یادآور شد: رانندگانی که قصد تردد در این محورها در روزها و ساعت های یاد شده را دارند طوری برنامه ریزی کنند که با مشکل تردد مواجه نشوند.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرپرست پلیس راه استان مازندران در خاتمه از رانندگان، خواست: ضمن رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی، در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر با شماره های ۲۱۸۲۴۴۲۰ و ۲۱۸۲۴۴۳۴ پلیس راه استان با پیش شماره ۰۱۱ تماس بگیرند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین