کد خبر: ۷۱۰۹۷۲
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۰۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۶

بیانیه‌ نمایندگان در حمایت از شورای نگهبان

نمایندگان مجلس شورای اسلامی با امضای بیانیه ای از اقدام شورای نگهبان در بررسی صلاحیت‌های نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری حمایت کردند.
بیانیه‌ نمایندگان در حمایت از شورای نگهبان
آفتاب‌‌نیوز :

نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی روز چهارشنبه مجلس شورای اسلامی با امضا بیانیه‌ای از اقدام شورای نگهبان در بررسی دقیق صلاحیت نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی حمایت کردند.

روز گذشته نتیجه بررسی صلاحیت داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری اعلام شد. پرونده داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری حدود ۱۰ روز در شورای نگهبان مورد بررسی قرار گرفت.

علی لاریجانی، اسحاق جهانگیری، محمود احمدی نژاد و مسعود پزشکیان از داوطلبان شاخصی بودند که صلاحیت آنها از سوی شورای نگهبان احراز نشده است.

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۳
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۵
0
7
باسلام به روباه گفتند کی شاهدت گفت دمم
مردم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۵
0
5
مجلس حداقلی نماینده مردم نیستند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۵
0
4
بعضاً انسان ها از روی جهل و ناآگاهی دست به اقداماتی می زنند که اثار آن متوجه خود آنها خواهد شد. همه می دانند که نمایندگان مجلس شکل گرفته کنونی حاصل رد صلاحیت های گسترده ای بود که اتفاق افتاد و تقریباً این نمایندگان بدون رقیب جدی و با یک رای جداقلی وارد مجلس شدند. شاید تشکر آنها از شورای نگهبان بخاطر یادآوری نحوه ورودشان به مجلس باشد و گرنه اگر این شورا به طور بیطرفانه این 7 نفر را احراز صلاحیت کرده باشد چه احتیاجی هست که یک جناح فکری حداقلی شناخته شده از آنها تشکر کند.
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین