کد خبر: ۷۱۱۰۹۶
تاریخ انتشار : ۰۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۴
رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور اعلام کرد؛

تحویل ۱۲۰ هزار واحد مسکونی محرومان تا پایان دولت

رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور با بیان اینکه تا پایان کار دولت به طور کامل ۱۲۰ هزار واحد مسکونی محرومان تحویل داده می شود، گفت: یکی از طرح های این سازمان احداث مسکن برای افراد کم درآمد است، که بخشی از هزینه آن به صورت بلاعوض و بخش دیگر به شکل قرض الحسنه پرداخت می شود.
تحویل ۱۲۰ هزار واحد مسکونی محرومان تا پایان دولت
آفتاب‌‌نیوز :

محمدباقر نوبخت امروز (پنجشنبه_ ۶ خرداد) در مراسم بهره برداری از ۱۹۰ واحد مسکونی محرومان شهرستان تیران و کرون در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: تیر ماه سال گذشته ‌که به استان اصفهان سفر کردیم یکی از مجموعه پروژه هایی که در نظر داشتیم تا در راستای تامین مسکن با شرایط ویژه انجام شود، کلنگ احداث ۳۰۰۰ هزار واحد مسکونی به زمین خورد و هم اکنون ۲۰۰۰ واحد آن در استان اصفهان آماده تحویل است و بقیه نیز در قالب طرح حساب ۱۰۰ در بنیاد مسکن ساخته می شود.

وی افزود: در این سفر می توانیم ۲۰۰۰ واحد مسکونی را که کلنگ آن در تیر ماه سال گذشته به زمین خورد، تحویل مردم استان اصفهان دهیم.

معاون رئیس جمهور تصریح کرد: پروژه های اقدام ملی مسکن جداگانه است. طرح دیگر سازمان برنامه و بودجه احداث مسکن برای افراد کم درآمد است که بخشی از هزینه آن را بلاعوض و بخش دیگر به شکل قرض الحسنه پرداخت می شود که کارمزد آن ۴ درصد است، همچنین تا پایان کار دولت به طور کامل ۱۲۰ هزار واحد مسکونی محرومان تحویل داده می شود.

نوبخت گفت: بودجه برای مسکن مهر جداگانه از سوی سازمان برنامه و بودجه در نظر گرفته شده است.

همچنین استاندار اصفهان در این مراسم گفت: امروز علاوه بر ۱۹۰ واحد مسکونی محرومان که با اعتبار ۳۰۰ میلیارد ریال در تیران و کرون به بهره برداری می رسد، بیش از ۲۰۰۰ واحد مسکونی دیگر در استان اصفهان به بهره برداری می رسد.

عباس رضایی ادامه داد: سفر آقای نوبخت با برکت بوده و امروز بیش از ۲۰۰۰ هزار خانواده، صاحب خانه می شوند که برای ساخت این واحدها کمیته امداد و بنیاد مسکن استان مشارکت داشته اند.

وی افزود: مسئله بازسازی روستاها در پادنای علیا را نیز در دستور کار داریم.

علیرضا تابش_ رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور نیز در این مراسم گفت: در سراسر کشور بیش از ۱۲۰ هزار واحد مسکونی با توافقنامه ای که با استانداری ها امضا کرده ایم را در دست احداث داریم که حدود ۶۰ هزار واحد آن تحویل مردم داده شده است.

وی افزود: طرح های بنیاد مسکن یک ساله است و در استان اصفهان ساخت ۳ هزار واحد مسکونی را در دستور کار داریم که به گروه های هدف تحت پوشش بهزیستی و کمیته امداد تحویل می دهیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین