کد خبر: ۷۱۱۱۱۱
تاریخ انتشار : ۰۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۳

پیگرد قضایی برای عاملان توهین به اقوام در رامهرمز

جانشین فرمانده انتظامی خوزستان گفت: عاملان توهین به اقوام در شهرستان رامهرمز تحت تعقیب دستگاه قضایی و پلیس قرار گرفتند.
پیگرد قضایی برای عاملان توهین به اقوام در رامهرمز
آفتاب‌‌نیوز :

سرهنگ یداله امیری بامداد پنجشنبه دربیان جزییات این خبر اظهار داشت: به دنبال انتشار چند کلیپ، توسط ۲ نفر با محتوای توهین به اقوام و انتشار آن در فضای مجازی، رسیدگی به موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس امنیت عمومی شهرستان رامهرمز قرار گرفت.

وی افزود: هرگونه توهین به اشخاص و قومیت ها در فضای مجازی طبق قانون، جرم محسوب می شود و در این ارتباط پرونده قضایی برای این افراد تشکیل و هماهنگی قضایی نیز انجام شده است.

جانشین فرمانده انتظامی خوزستان گفت: هموطنان اطمینان داشته باشند پلیس با قاطعیت و در کمترین زمان اشخاص خاطی که به هر نحوی باعث تشویش اذهان عمومی و یا ایجاد نگرانی در بین مردم شده اند را دستگیر و تحویل مراجع قضایی خواهند داد.

به تازگی کلیپی در فضای مجازی با محتوای توهین به اقوام منتشر شده است؛ پیش از این نیز کلیپ‌های مشابهی در این زمینه از سوی برخی افراد منتشر شده بود که افراد مورد نظر شناسایی و دستگیر شدند.

انهدام باند قاچاق سلاح در شوش

فرمانده انتظامی خوزستان با اعلام این خبر اظهار داشت: به دنبال کنترل و رصد تحرکات قاچاقچیان سلاح و مهمات در سطح استان، پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان با اشراف کامل اطلاعاتی اعضای یک باند قاچاق سلاح را شناسایی و دستگیری آنها را در دستور کار خود قرار دادند.

سردار سید محمد صالحی افزود: با تشکیل تیم‌هایی از پلیس امنیت عمومی استان و شهرستان شوش سه عضو این باند را با یک دستگاه خودروی پراید در محور مواصلاتی شوش- اهواز شناسایی و طی عملیاتی منسجم دستگیر کردند.

‌وی تصریح کرد: در بازرسی از خودروی توقیفی پنج قبضه کلت کمری و ۱۰ تیغه خشاب که به طرز ماهرانه ای جاسازی شده بود،‌ کشف شد.

فرمانده انتظامی خوزستان گفت: وجود سلاح غیرمجاز بسترساز جرایم خشن از جمله تیراندازی، قتل و سرقت‌های مسلحانه است؛ نیروی انتظامی با جدیت با قاچاقچیان سلاح و مهمات برخورد خواهد کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین