کد خبر: ۷۱۱۱۹۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۸

شادمهر: مردم منتظر برنامه‌های کاندیداها هستند

یک عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با تاکید بر اهمیت برنامه محور بودن کاندیداهای انتخابات پیش رو گفت: کاندیداها باید مشخص کنند در شرایط نابسامانی معیشتی و اقتصادی امروز چه اولویت هایی را در برنامه خود مورد توجه قرار خواهند داد.
شادمهر: مردم منتظر برنامه‌های کاندیداها هستند
آفتاب‌‌نیوز :

امانقلیچ شادمهر ، درباره مسائلی که کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری باید به آن توجه داشته باشند، گفت: یکی از مهم ترین مسائل، موضوع برنامه محور بودن است، امروز مردم منتظر برنامه ای مدون و جامع از سوی کاندیداها هستند، باید مشخص کنند در شرایط نابسامانی معیشتی و اقتصادی امروز چه اولویت هایی را در برنامه خود مورد توجه قرار خواهند داد.

نماینده مردم گنبدکاووس در مجلس افزود: موضوع مهم دیگر این است که آقایان کاندیدا تا به امروز هرکدام مسئولیتی را بر عهده داشتند حال باید دید برنامه هایی که در دوران مسئولیت خود پیگیری کردند پیشرفت داشته است یا خیر، مردم بر اساس آنچه شاهدش هستند قضاوت خواهند کرد.

این عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس همچنین بیان کرد: باید ببینیم کاندیداها در این رقایت های انتخاباتی با برنامه های جدیدی که ارائه می‌کنند چگونه عمل خواهند کرد، اما فعلا که آن وعده و وعیدهایی که در دوران مسئولیتشان مطرح کرده بودند، محقق نشده است.

شادمهر عنوان کرد: قطعا اگر برنامه ها به صورت دقیق ارائه شود، اولویت کاندیداها مردم و مشکلاتشان باشد، به مسائل اقتصادی و معیشتی مردم توجه کنند و دارای عزم و ارده واقعی برای آبادانی باشند، ان شاءالله شاهد استقبال پرشور مردم از انتخابات خواهیم بود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۸
0
0
کدام مردم منظورتان است!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین