کد خبر: ۷۱۱۲۵۳
تاریخ انتشار : ۰۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۹

مربی سایپا: قطعا در لیگ می‌مانیم

مربی تیم سایپا در نشست خبری پیش از دیدار مقابل فولاد خوزستان حضور پیدا کرد.
مربی سایپا: قطعا در لیگ می‌مانیم
آفتاب‌‌نیوز :

کوروس آقازاده در نشست خبری پیش از دیدار با فولاد خوزستان اظهار داشت: ما فردا بازی مهمی در پیش داریم و با تیم خوبی به نام فولاد باید بازی کنیم که نمایش تحسن‌برانگیزی در لیگ قهرمانان آسیا داشته و تیمی است که فوتبال را فکورانه بازی می‌کند.

او ادامه داد: این تیم کادرفنی و بازیکنان خوبی در اختیار دارد. ما شناخت خوبی از فولاد داریم و سعی می‌کنیم بتوانیم با ارائه یک فوتبال مطلوب نتیجه دلخواه را به دست بیاوریم. فولاد تیم خوبی است و فوتبال را آنطور که دوست دارد بازی می‌کند و در لیگ قهرمانان آسیا، نتایج خوبی گرفت. دانش فنی کادرفنی آن‌ها بسیار بالاست و تیم قابل احترامی است اما ما هم دست و پا بسته نیستیم و تلاش می‌کنیم برنده از زمین خارج بشویم.

مربی سایپا درخصوص شرایط این تیم عنوان کرد: زمانی که تیم را تحویل گرفتیم، نمی‌توانستیم تغییراتی در بازیکنان ایجاد کنیم و سعی کردیم در زمانی که دراختیار داشتیم کیفیت فنی بازیکنان را ارتقا دهیم و تمام تلاشمان بر این بود.

او درخصوص عدم پیروزی تیم سایپا طی 10 بازی گذشته همچنین گفت: قطعا تلاش می‌کنیم که برنده شویم اما اگر تیمی در چند هفته متوالی برنده نبوده به ذهنیت بازیکنان برمی‌گردد و ما تلاش کردیم این ذهنیت را تغییر دهیم. ما نقاط ضعف خودمان را می‌شناسیم و سعی کردیم نقاط ضعف را بهبود ببخشیم. هدف کار فنی جدید این است که نقاط ضعف را ترمیم کند. ما قطعا در لیگ برتر می‌مانیم اما کار، سخت است. یقین داشته باشید که تیم سایپا در لیگ برتر می ماند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین