کد خبر: ۷۱۱۲۸۰
تاریخ انتشار : ۰۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۳:۲۶

اطلاعیه فدراسیون فوتبال درباره کمک‌هزینه سازمان برنامه و بودجه

فدراسیون فوتبال درباره کمک‌هزینه سازمان برنامه و بودجه برای آماده‌سازی تیم‌ ملی فوتبال و فوتسال اطلاعیه‌ای را صادر کرد.
اطلاعیه فدراسیون فوتبال درباره کمک‌هزینه سازمان برنامه و بودجه
آفتاب‌‌نیوز :

روابط عمومی فدراسیون فوتبال بیانیه‌ای را در پی انتشار خبری مبنی بر اختصاص کمک ۵۲ میلیارد تومانی سازمان برنامه و بودجه صادر کرد.

این بیانیه به شرح زیر است:

«به نام خداوند بخشنده مهربان

به آگاهی ملت شریف ایران می‌رساند، فدراسیون فوتبال با وجود مشکلات گوناگون بر جا مانده از گذشته و چالش‌های پیش‌ رو در مسیر آماده‌سازی تیم‌ ملی فوتبال ایران جهت حضور در مسابقات مقدماتی جام‌ جهانی ۲۰۲۲ قطر نیاز به آرامش، تمرکز و منابع مالی کافی و به‌موقع دارد. در راستای این مهم و برای آمادگی روحی و روانی بازیکنان و کادر تیم‌ ملی، پرواز اختصاصی، هتل باکیفیت و زمین تمرین مناسب علی رغم محدودیت‌ها فراهم شد. در خصوص خبر اختصاص کمک سازمان برنامه و بودجه به فدراسیون اعلام می‌دارد با رویکرد مثبت و خیرخواهانه دکتر نوبخت، ریاست محترم سازمان برنامه و بودجه کشور و هم‌چنین پیگیری‌های شخصی دکتر سلطانی‌فر، وزیر محترم ورزش و جوانان تا به امروز ۱۰ میلیارد تومان به‌ حساب فدراسیون فوتبال ایران واریز شده است و با توجه به دستور پرداخت مبلغ ۵۲ میلیارد تومان بابت هزینه‌های مربوط به فدراسیون فوتبال جهت کسب آمادگی برای حضور در رقابت‌های مقدماتی جام‌ جهانی فوتبال قطر به خزانه‌دار محترم کل کشور، مابقی این مبلغ نیز قرار است با توجه به نیاز فوری تیم‌ ملی و پیرو مذاکره فدراسیون فوتبال و پیگیری‌های مشفقانه رییس محترم سازمان برنامه و بودجه، جناب آقای دکتر نوبخت، ظرف یکی - دو روز آینده واریز شود.

با عنایت به‌ مراتب فوق، یادآور می‌شود تیم‌ ملی فوتبال ایران در این شرایط سخت نیاز به کمک و همراهی موثر و مشفقانه دارد و ما نیز با توکل بر خدا و دوشادوش یکدیگر برای صعود تیم‌ ملی به جام‌ جهانی از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد.

با آرزوی پیروزی و سرافرازی ملت شریف ایران و تیم ملی فوتبال ایران»

ساعاتی قبل محمد علی‌نژاد، معاون وزارت ورزش، اعلام کرده بود کل کمک‌هزینه سازمان بودجه و برنامه ۲۰ میلیارد تومان است که از این مبلغ ۱۰ میلیارد تومان به حساب وزارت و سپس فدراسیون واریز شده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین