کد خبر: ۷۱۱۴۲۵
تاریخ انتشار : ۰۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۱۸

آلکنو: در لیگ ملت‌ها برای المپیک آماده می‌شویم

سرمربی تیم ملی والیبال ایران گفت: هدف ما از حضور در لیگ ملت‌ها کسب آمادگی برای بازی‌های المپیک توکیو است.
آلکنو: در لیگ ملت‌ها برای المپیک آماده می‌شویم
آفتاب‌‌نیوز :

دومین روز لیگ ملت‌های والیبال با شکست سه بر یک ایران مقابل روسیه پیگیری شد.

ولادیمیر آلکنو پس از پایان این بازی اظهار داشت: این بازی نسبت به بازی قبل، یک قدم رو به جلو برای ما بود. بازیکنان جوان تیم ما خودشان را نشان دادند و نسبت به دیروز بیشتر تلاش کردند تا برنامه‌های مورد نظرم را انجام دهند. البته آنها در امتیازات پایانی ست، تمرکز خود را از دست می‌دادند که این مساله طبیعی است زیرا به بازی و تجربه بیشتر احتیاج دارند.

وی افزود: چند بازیکن ما برای نخستین بار در ترکیب تیم ملی قرار گرفتند و این سطح از مسابقات را تجربه می‌کردند. فضای مسابقات برای چنین بازیکنانی سنگین است و امکان دارد نتوانند عملکرد واقعی خود را نمایش بدهند. اما این مساله دلیل خوبی نیست که آنها را کنار بگذاریم. باید به این بازیکنان فرصت بیشتری بدهیم تا در آینده به والیبال ایران کمک کنند.

آلکنو گفت: در یک ماراتن سنگین هستیم که به المپیک ختم می‌شود. نمی‌توانیم در این مسیر فقط به چند بازیکن باتجربه بازی بدهیم. نقطه قوت تیم ما تلاش بازیکنان برای بهتر شدن در کار گروهی و انجام کارهای تاکتیکی تیم است. اما بازیکنان برای اینکه تمام نظرات من را در زمین پیاده کنند به زمان بیشتری احتیاج دارند. برای این کار به بازی‌های بیشتر و کسب تجربه نیاز داریم.

سرمربی تیم ملی والیبال ایران گفت: روسیه تیم به مراتب بهتری نسبت به ما دارد. هدف ما از حضور در این مسابقات بالا رفتن تجربه تیم برای حضور در بازی‌های المپیک توکیو است. سعی ما این است که از لیگ ملت‌ها برای آمادگی المپیک استفاده کنیم.

تیم ملی والیبال ایران از ساعت ۱۴:۳۰ امروز (شنبه) در دومین بازی خود در لیگ ملت‌های والیبال به مصاف روسیه رفت و با نتیجه سه بر یک باخت. ست‌های اول، سوم و چهارم این بازی با امتیازات ۲۵ بر ۱۷، ۲۵ بر ۲۰ و ۲۵ بر ۱۷ به سود روسیه رقم خورد. ایران هم فقط در ست دوم با امتیاز ۲۵ بر ۲۰ پیروز شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین