کد خبر: ۷۱۱۴۲۷
تاریخ انتشار : ۰۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۴۲

عزیزی خادم: برخی خود را به خواب زده‌اند

رییس فدراسیون فوتبال ایران با بیان اینکه فوتبال ملی متعلق به هیچ گروه و جریان خاص سیاسی نیست و متعلق به مردم است، گفت: برخی خود را به عمد به خواب زده‌اند اما برخی دیگر با تمام وجود از تیم ملی حمایت کردند.
عزیزی خادم: برخی خود را به خواب زده‌اند
آفتاب‌‌نیوز :

«شهاب‌الدین عزیزی خادم » در حاشیه تمرین امروز تیم ملی فوتبال اظهار داشت: با چالش‌ها و میراث‌های بدی که برای تیم ملی به جای مانده بود، شرایط را برای تیم ملی با مشکلاتی که برای میزبانی داشتیم، فراهم کردیم.

وی افزود: امیدوارم از این آزمون بزرگ و تاریخی با موفقیت خارج شویم و بتوانیم در مسابقاتی که پیش روست به موفقیت دست پیدا کنیم.

رییس فدراسیون فوتبال ایران خاطرنشان کرد: برخی‌ها به عمد خودشان را به خواب زدند اما بعضی‌ها با تمام وجود از تیم ملی حمایت کردند.

عزیزی خادم تصریح کرد: از محمدباقر نوبخت رییس سازمان برنامه و بودجه که در کنار تیم ملی بود، از رییس سازمان صدا و سیما، وزیر ورزش و جوانان که از تیم ملی حمایت کردند، تشکر ویژه‌ می‌کنم.

وی تاکید کرد: فوتبال ملی متعلق به هیچ گروه و جریان خاص سیاسی نیست و متعلق به مردم است و هر آنچه می‌توانستیم برای تیم ملی انجام دادیم.

رییس فدراسیون فوتبال ایران در پایان گفت: امیدوارم ملت بزرگ ایران برخی سختی‌ها که بر فدراسیون فوتبال گذشت را به قضاوت بنشینند؛ این قضاوت سخت است و امیدواریم در این زمان باقی‌مانده همه در کنار هم به تیم ملی برای سربلندی ایران کمک کنیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین