کد خبر: ۷۱۱۴۳۷
تاریخ انتشار : ۰۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۱۰

تراکتور فاتح دربی تبریز شد

تیم تراکتور موفق شد در دربی تبریز سه امتیاز را از آن خود کند.
تراکتور فاتح دربی تبریز شد
آفتاب‌‌نیوز :

تیم‌های تراکتور و ماشین‌سازی از ساعت 19 امروز در چارچوب دیدارهای معوقه هفته بیست و یکم لیگ برتر در ورزشگاه شهید سلیمانی(بنیان دیزل) به مصاف هم رفتند که این مسابقه در نهایت با برتری دو بر صفر شاگردان رسول خطیبی به اتمام رسید.

با این نتیجه تراکتور پس از 5 بازی در لیگ برتر نخستین برد خود را به دست آورد و با 33 امتیاز تا قبل از اتمام بازی سایپا و فولاد به رتبه ششم صعود کرد تا بار دیگر به جمع مدعیان کسب سهمیه آسیا اضافه شود.

همچنین شاگردان علیرضا اکبرپور هم که برای چهارمین بازی متوالی این مربی را روی نیمکت خود داشتند، دومین باخت خود را هم در دوران سرمربیگری وی متحمل شدند تا همچنان با 11 امتیاز در قعرجدول مانده و بیش از پیش به سقوط نزدیک شوند.

گل‌ها: سامان نریمان جهان(34) و میلاد فخرالدینی(75) برای تراکتور

سامان نریمان جهان در دقیقه 34 با حرکت به سمت دروازه‌ ماشین‌سازی و ضربه ای دقیق از پشت محوطه جریمه گل اول تراکتور را به ثمر رساند. محمد امین اسدی در دقیقه 69 درون محوطه جریمه تراکتور روی زمین افتاد اما ناصر جنگی اعتقاد داشت وی تمارض کرده و به همین دلیل بازیکن ماشین‌سازی را با نشان دادن کارت زرد دوم از زمین اخراج کرد. در دقیقه 75 اکبر ایمانی با پاس طولی زیبا و دقیق میلاد فخرالدینی را درون محوطه جریمه صاحب موقعیت کرد تا دفاع راست تراکتور پس از کنترل توپ با پای راست با پای چپ دروازه ماشین‌سازی را برای دومین بار باز کند. اکبر ایمانی در دقیقه 86 با برانکارد از زمین بیرون آمد و جای خود را به بهزاد سلامی جوان داد. در دقیقه 89 گل محمد عباس‌زاده به دلیل آفساید مردود اعلام شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین