کد خبر: ۷۱۱۴۴۷
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۰:۰۹

شایعاتی درباره ابراهیم رئیسی /رئیس جمهور شدن قاضی زاده یک شوخی است

سید مرتضی علوی خبرنگار گفت: به نظر می رسد ریاست جمهوری آقای قاضی زاده شوخی است. همه دوستان ایشان دوستان آقای رئیسی هستند و پایداری چی هستند.
شایعاتی درباره ابراهیم رئیسی /رئیس جمهور شدن قاضی زاده یک شوخی است
آفتاب‌‌نیوز :

وحید خرمیان در کلاب هاوس خبرآنلاین در پاسخ به این پرسش که «رقیب ابراهیم رئیسی کیست؟» گفت: اولین رقیب آقای رئیسی که متاسفانه به ضرر ایشان شد، شورای نگهبان بود. با این چیدمان بزرگترین ضربه را به او زدند. فیلمی هم از آقای رئیسی منتشر شد که می گفت تلاش داریم نظر شورای نگهبان را عوض کنیم. دومین رقیب آقای رئیسی آقای جلیلی است چون سبد رای آنها یکی است. طبق خبر قطعی که دارم آقای جلیلی کنار نمی رود. قرار بود کنار برود ولی بعد از قلع و قمع شورای نگهبان، آقای جلیلی همین امروز گفته اند در صحنه می مانند و این سبد رای آقای رئیسی را متزلزل می کند.

او افزود: سومین رقیب آقای رئیسی شایعات پیرامون اوست. نمی دانیم اطرافیان او اینها را درباره او می گویند که آمده است ۸ سال رئیس جمهور نمی شود بلکه آمده تا ۳۰ سال رهبر شود. این شایعات بین مردم می چرخد که می خواهند آقای رئیسی را از صندوق بیرون بکشند. این اتفاق در سال ۷۶ برای آقای ناطق نوری هم افتاد. این سه عامل را هنوز می بینیم که بزرگترین رقیب آقای رئیسی هستند.

سید مرتضی علوی خبرنگار نیز گفت: هنوز فضای کشور تبلیغاتی نشده و برنامه ها به چشم نیامده و باید منتظر مناظره ها باشیم. اولین رقیب آقای رئیسی ستاد ایشان است. در دوره قبل ماجرای آقای تتلو را داشتیم و غرورهای کاذب را می بینیم که متاسفانه در به همان پاشنه است.

او افزود: برنامه های آقای رضایی به نظر می رسد عملیاتی تر و واقعی تر است. بحث وام ۵۰۰ میلیونی برای زوجهای جوان چون از منابع بانکی است، محقق نشده است. ولی برنامه یارانه ۴۵۰ هزار تومانی منطقی و شدنی تر است. در برهه حساس و سخت شدن معیشت مردم و داستان برجام، به نظر می رسد یک آدم کارکشته و باتجربه که در جنگ و مجمع تشخیص کار کرده و روی برنامه های خود ۱۶ تا ۲۴ سال کار کرده است لازم است. به نظر می رسد ریاست جمهوری آقای قاضی زاده شوخی است. همه دوستان ایشان دوستان آقای رئیسی و پایداری چی هستند.

او ادامه داد: یک پزشک متخصص گوش و حلق و بینی در ریاست جمهوری قرار است چه کند؟ درباره این که عزیزان گفتند منظور رهبر معظم انقلاب درباره دولت جوان این نیست که باید یک رئیس جمهور جوان باشد، آقایانی مانند بذرپاش و آذری جهرمی که جوان بودند اصلا نتوانستند وارد گود شوند. منظور حضرت آقا، دولت جوان است نه رئیس جمهور جوان.

علوی تاکید کرد: امروز در نظرسنجی که از کانال سپاه پاسداران آمده بود در دوقطبی بین رئیسی و رضایی، اقای رضایی ۵۱ درصد رای آورد. ایشان دو بار در انتخابات شکست خورده ولی به نظر می رسد این دوره کمتر دوقطبی داریم و آرای مردد به برنامه های اقتصادی رای می دهند. قطعا این ۷ نفر در پایان نمی مانند و ۳ نفر کنار می روند.تا بعد از مناظره سوم در ۲۵ خرداد کسی کنار نمی رود. بعد از آن است که اتفاقات رقم می خورد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۲
قلم فرانسه
|
Turkey
|
۰۱:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۹
0
4
دو مطلب لازم به ذکر است، چنان از پروژه‌های هشت ساله وَ سی ساله بحث می‌گردد که گویا تضمینی بر زنده ماندن برای چهل سال دیگر صادر شده! ما که از چهار دقیقه آینده خود خبر نداریم، شما را نمی‌دانم! مورد دوم، بدون موضع گیری در باره‌ی هیچ یک از کاندیداهای ریاست جمهوری وَ تنها در جواب این سؤال؛ «یک پزشک متخصص گوش و حلق و بینی در ریاست جمهوری قرار است چه کند؟» می نویسم، امتیاز متخصص گوش وُ حلق وُ بینی بر این است که، شاید گوشِ ناشنوای بعضی‌ها را درمان کرده، باشد تا حرف مردم را نیوشا گردند!
ناشناس
|
United States of America
|
۱۴:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۹
0
0
بنده تدبیر می کند و خداوند تقدیر
این ها خواب و خیال است هیچکس نمی داند چه می شود
موسی هم در دربار فرعون بزرگ شد
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین