کد خبر: ۷۱۱۶۰۱
تاریخ انتشار : ۰۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۵۹

زاکانی: سرمایه راکد را با ارائه درست امکانات مولد می‌کنم

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: می‌خواهم زمینه‌ای را فراهم کنم که در آن مردم نقدینگی خود را به سمت بازار سرمایه سوق دهند و با ارائه درست امکانات در بازار اولیه، شرایط مولد شدن سرمایه راکد فراهم شود.
زاکانی: سرمایه راکد را با ارائه درست امکانات مولد می‌کنم
آفتاب‌‌نیوز :

علیرضا زاکانی روز یکشنبه در گفت و گویی گفت: می‌خواهم در بازار سرمایه زمینه‌ای را فراهم کنم که در آن با آموزش صحیح و جلوگیری از منفعت‌طلبی و سودجویی در بورس امکانی فراهم شود که مردم نقدینگی خود را به سمت بازار سرمایه سوق دهند و در این بازار با ارائه درست امکانات در بازار اولیه شرایط مولد شدن سرمایه راکد فراهم شود.

نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری افزود: ما در بورس در سال ۹۸ افراد حقیقی بالای هزار میلیارد تومان نداشتیم اما در ابتدای سال ۹۹ با زدن جیب مردم برخی از حقوقی‌ها شرایط جدی پیدا کردند که باید پاسخگو باشند.

زاکانی خاطرنشان کرد: از طرفی ما ۱۷ نفر از ابتدای سال ۹۹ داریم که بالای هزار میلیارد امکانات خودشان را در بورس ثبت کردند بنابراین با ایجاد یک تعادل دقیق و با فعال کردن بازار سرمایه و با ایجاد امید و بالابردن سرمایه اجتماعی در کشور امکانی را فراهم می‌کنیم که مردم اعتماد کنند.

وی تصریح کرد: همچنین دولت خود را مکلف می‌داند که با سیاست‌گذاری دقیق و باثبات، شرایطی را فراهم کند که نقدینگی گسترده‌ای که در جامعه وجود دارد به سمت بورس سوق پیدا کند.

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: از طرفی هم دولت باید تلاش کند که با اصلاح دقیق بودجه و بودجه‌ریزی پول اداره خود را از تورم درنیاورد و با صرفه‌جویی،دقت و نظم‌پذیری اساسی توجه خود را معطوف به جهش تولید کند که از ماحصل آن بتواند به بهترین نحو اداره شود و پاسخگو و پشتیبان مردم قرار گیرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین