کد خبر: ۷۱۱۶۱۵
تاریخ انتشار : ۰۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۵۶

جدول| قیمت موبایل در بازار امروز ۹ خرداد ۱۴۰۰

قیمت انواع تلفن‌های همراه سامسونگ، اپل، هوآوی و شیائومی در بازار امروز یکشنبه نهم خرداد ماه ۱۴۰۰ را مشاهده می‌کنید.
جدول| قیمت موبایل در بازار امروز ۹ خرداد ۱۴۰۰
آفتاب‌‌نیوز :

در جدول‌های زیر، قیمت تمامی مدل‌هایی که دارای گارانتی معتبر هستند، با همان قیمت مصوب شرکت گارانتی آورده شده است، البته قیمت یک مدل با گارانتی‌های مختلف نیز ممکن است تفاوت‌هایی داشته باشد. تمامی مدل‌ها، دارای نسخه بدون گارانتی نیز هستند که در بازار با قیمتی ارزان‌تر به فروش می‌رسند.

با توجه به افزایش نزدیک به پنج درصدی نرخ ارز در چند روز اخیر، گوشی‌های موجود در بازار با نوسانات قیمتی همراه بودند. بیش‌ترین تغییرات قیمتی را در گوشی‌های اپل می‌توان مشاهده کرد که تعداد زیادی از مدل‌های شرکت اپل با یک الی سه میلیون تومان افزایش قیمت همراه بودند.

انتظار می‌رود هواوی در تاریخ ۱۲ خرداد علاوه بر سیستم‌ عامل هارمونی ۲، از محصولات مبتنی بر آن از جمله هواوی واچ ۳، تبلت میت‌پد پرو ۲ و سری هواوی پی ۵۰ رونمایی کند.

GSMArena گزارش می‌دهد که هارمونی ۲ تنها دستاورد هواوی در کنفرانس پیش رو نخواهد بود. شرکت چینی در نظر دارد محصولات مبتنی بر سیستم‌عامل انحصاری خود را نیز معرفی کند که شامل ساعت هوشمند هواوی واچ ۳، تبلت میت‌پد پرو ۲ و سری گوشی‌های هوشمند پرچم‌دار هواوی پی ۵۰ می‌شوند. این اطلاعات به‌صورت رسمی تأیید شده و هواوی تیزرهایی در رابطه با محصولات جدید خود منتشر کرده است.

سری پی ۵۰ اتفاقات بزرگی برای هواوی رقم خواهد زد؛ زیرا در تولید مدل‌های این سری دیگر خبری از همکاری با لایکا نخواهد بود و تراشه‌ی مورد استفاده در مدل‌های مختلف هواوی پی ۵۰ نیز هنوز به‌صورت رسمی مشخص نشده است. هواوی در پرچم‌داران خود از تراشه‌های سری کرین استفاده می‌کرد؛ اما باید دید شرکت چینی برای پرچم‌داران بعدی خود چه برنامه‌هایی در نظر می‌گیرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین