کد خبر: ۷۱۱۶۲۵
تاریخ انتشار : ۱۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۰:۰۶

واکنش نتانیاهو به ائتلاف مخالفان برای اخراج وی از صحنه سیاسی

نخست وزیر رژیم صهیونیستی تشکیل دولت ائتلافی با حضور بنت و لاپید برای کنار زدن وی را تائید کرد ولی در عین حال تشکیل دولتی چپگرا در این رژیم را خطری برای آینده دولت اسرائیل دانست.
واکنش نتانیاهو به ائتلاف مخالفان برای اخراج وی از صحنه سیاسی
آفتاب‌‌نیوز :

بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی تشکیل دولت ائتنخست وزیر رژیم صهیونیستی تشکیل دولت ائتلافی با حضور بنت و لاپید برای کنار زدن وی را تائید کرد ولی در عین حال تشکیل دولتی چپگرا در این رژیم را خطری برای آینده دولت اسرائیل دانست.لافی با حضور بنت و لاپید برای کنار زدن وی را تائید کرد ولی در عین حال تشکیل دولتی چپگرا در این رژیم را خطری برای آینده دولت اسرائیل دانست.

بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی گفت: بنت تمام تعهدات و وعده‌های خود را زیر پا گذاشت و به سمت تشکیل کابینه چپگرا حرکت کرد تا نخست وزیر آن شود.

نتانیاهو افزود: بنت پیشنهاد مرا برای تشکیل کابینه مشترک راستگرا که در آن سمت نخست وزیری بین من و او و جدعون ساعر تناوبی و چرخشی باشد، را رد کرد.

وی کابینه جدید با مشارکت بنت و لاپید را کابینه شکست و تسلیم خواند و گفت: نباید کابینه چپگرا تشکیل شود.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی با تاکید بر اینکه در صورت تشکیل کابینه چپگرا به بازدارندگی اسرائیل لطمه وارد خواهد شد، مدعی شد در صورت تشکیل کابینه چپگرا تصور کنید، در ایران و غزه و واشنگتن چه اتفاقی می‌افتد.

نفتالی بنت رئیس حزب «یمینا» اسرائیل گفت: فرصت‌های تشکیل کابینه راستگرا با بنیامین نتانیاهو از بین رفته است.

بینت افزود: گفتگوها و مذاکراتی برای پیوستن به کابینه تغییر انجام می‌دهم که به حضور نتانیاهو در منصب نخست وزیری پایان دهد.

بنت تاکید کرد: برای پیوستن به «یائیر لاپید» رهبر حزب یش عتید جهت تشکیل کابینه جدید تلاش می کنم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین