کد خبر: ۷۱۱۶۲۷
تاریخ انتشار : ۱۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۰:۱۰

کونته با رئال مادرید و تاتنهام وارد مذاکره شد

سرمربی مستعفی تیم فوتبال اینتر ممکن است فصل آینده روی نیمکت سفیدپوشان لندن یا مادرید بنشیند.
کونته با رئال مادرید و تاتنهام وارد مذاکره شد
آفتاب‌‌نیوز :

به نقل از شبکه اسپورت‌ایتالیا، آنتونیو کونته به صورت همزمان با دو باشگاه رئال مادرید و تاتنهام وارد مذاکره شده است حتی احتمال دارد که همراه با فابیو پاراتیچی، ‌مدیر ورزشی سابق یوونتوس به تاتنهام ملحق شود.

کونته در پایان فصل گذشته به دلیل اختلاف نظر با مدیران اینتر در خصوص برنامه نقل و انتقالات باشگاه و نیز کاهش 20 درصدی دستمزدش، تنها سه روز پس از بالای سر بردن جام قهرمانی استعفا کرد. پاراتیچی نیز به دلیل عملکرد ضعیفش در انتصاب سرمربیانی که نتوانستند یووه را به اهدافش برسانند، در پایان قراردادش با بانوی پیر مجبور به ترک این تیم شد.

کونته به دلیل توافقی که با اینتر برای فسخ قراردادش انجام داد، فصل آینده نمی‌تواند به یک تیم ایتالیایی دیگر ملحق شود و به همین دلیل باید در خارج از این کشور مربیگری کند. برای او دو مقصد احتمالی وجود دارد که هر دوی آنها بدون مربی هستند. رئال مادرید بعد از رفتن زین‌الدین زیدان و تاتنهام پس از اخراج ژوزه مورینیو هر دو در حال حاضر سرمربی ندارند و کونته با هر دوی آنها وارد مذاکره شده است اما طبق ادعای نشریه آ اس اسپانیا، فلورنتینو پرس، رئیس باشگاه رئال مادرید چندان موافق مربی ایتالیایی نیست چرا که از رویکرد و سبک کاری او خوشش نمی‌آید. از این رو بازگشت سرمربی سابق چلسی که با این تیم قهرمان لیگ برتر نیز شد، محتمل‌تر است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین