کد خبر: ۷۱۱۸۱۵
تاریخ انتشار : ۱۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۷

جدول| قیمت انوع موبایل سامسونگ، هوآوی و شیائومی در بازار امروز ۱۱ خرداد ۱۴۰۰

قیمت انواع تلفن‌های همراه سامسونگ، اپل، هوآوی و شیائومی در بازار امروز دوشنبه دهم خرداد ۱۴۰۰ را مشاهده می‌کنید. طبق گزارش‌ها، گلکسی A03s عضو بعدی سری A سامسونگ خواهد بود و اکنون برخی از مشخصات این گوشی ارزان‌ قیمت منتشر شده است.
جدول| قیمت انوع موبایل سامسونگ، هوآوی و شیائومی در بازار امروز ۱۱ خرداد ۱۴۰۰
آفتاب‌‌نیوز :

شایعه سامسونگ در حال ساخت گوشی اقتصادی گلکسی A03s است در برخی از رسانه‌ها منتشر شده است.

به گزارش Sammobile، غول کره‌ای در حال کار روی یک مدل گوشی ارزان‌قیمت از سری گلکسی A است که گلکسی A03s نام دارد و جانشین نسل قبل، یعنی گلکسی A02s‌ خواهد شد. تا مدتی قبل اخباری درباره‌ی این گوشی نشنیده بودیم؛ اما حالا تصویر رندر گلکسی A03s و برخی مشخصات آن منتشر شده است.

تصاویر رندر منتشرشده طراحی اقتصادی این محصول را نشان می‌دهد که قسمت پشتی بدنه آن از جنس پلاستیک است و از صفحه‌نمایش ۶٫۵ اینچی با بریدگی قطره‌ای بهره می‌برد. گلکسی A03s در پنل پشتی میزبان دوربین سه‌گانه شامل دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی و دو حسگر ۲ مگاپیکسلی خواهد بود که احتمالا مربوط به دوربین اولتراواید و دوربین ماکرو است. دوربین سلفی این گوشی رزولوشن ۵ مگاپیکسل خواهد داشت. در واقع گلکسی A03s تمام مشخصات دوربین گلکسی A02s را به ارث برده است.

در حال حاضر زمان رونمایی و قیمت گلکسی ای ۰۳ اس مشخص نشده است؛ اما انتظار می‌رود در هفته‌های آینده اطلاعات بیشتری از این گوشی اقتصادی منتشر شود.

اپل سال گذشته با معرفی آیفون ۱۲ پرو مکس به سراغ فناوری جدیدی برای لرزشگیر دوربین این پرچمدار قدرتمند رفت که «سنسور شیفت» نام دارد. اگرچه این فناوری محدود به گران‌ترین آیفون ۲۰۲۰ بود، اما ظاهرا کوپرتینویی‌ها آن را به تمام مدل‌های آیفون ۱۳ می‌آورند.

دیجی تایمز در ژانویه ۲۰۲۱ هم بهره‌مندی تمام مدل‌های آیفون ۱۳ از فناوری سنسور شیفت را مطرح کرده بود، اما حالا با نزدیک شدن به تولید انبوه این گوشی‌ها، گزارش جدید دوباره به ما اطمینان می‌دهد که تمام خریداران به چنین فناوری دست پیدا می‌کنند.

شیائومی Xiaomi، غول فناوری چینی اخیراً از فناوری مدرن جدیدی با نام HyperCharge رونمایی کرده است که در حالت سیمی ۲۰۰ وات و در حالت بی‌سیم ۱۲۰ وات قدرت را ارائه می‌دهد که نوع سیمی آن می‌تواند ظرف ۸ دقیقه و نوع بی سیم نیز ظرف ۱۵ دقیقه، باتری کاملاً خالی یک گوشی را به طور کامل پُر کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین