کد خبر: ۷۱۱۸۵۲
تاریخ انتشار : ۱۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۸
تبلیغات

بهترین کتاب‌های موفقیت

از جمله‌ی این کتاب ها، می‌توان به کتاب‌های موفقیت اشاره کرد. اگر بی‌انگیزه شده‌اید و هدفی برای زندگی خود ندارید به شما پیشنهاد می‌کنیم تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید تا با برترین کتاب‌های موفقیت آشنا شوید.
بهترین کتاب‌های موفقیت
آفتاب‌‌نیوز :

آیا خواندن کتاب‌های موفقیت کمکی به شما می‌کند؟ بهترین کتاب‌های موفقیت کدامند؟

انسان از زمانی که خودش را می‌شناسد به دنبال کسب موفقیت است گاهی برای رسیدن به موفقیت راه درست در پیش می‌گیرد و به کمال می‌رسد و گاهی به بی راهه می‌رود. البته در برخی اوقات با چالش‌ها و مشکلاتی برخورد می‌کند که اگر انگیزه‌ی کافی داشته باشد با هر مشکلی مقابله خواهد کرد. یکی از این انگیزه‌ها کتاب‌ها هستند.

کتاب تاثیر شگفت‌انگیزی در زندگی انسان دارد، کتاب تاثیر عمیقی بر ذهن و فکر انسان‌ها می‌گذارد. افراد با مطالعه‌ی کتاب نقاط قوت و ضعف خود را می‌شناسند و روشی برای تغییر خودشان پیدا کرده و سپس در مسیر موفقیت قرار می‌گیرند.

از جمله‌ی این کتاب ها، می‌توان به کتاب‌های موفقیت اشاره کرد. اگر بی‌انگیزه شده‌اید و هدفی برای زندگی خود ندارید به شما پیشنهاد می‌کنیم تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید تا با برترین کتاب‌های موفقیت آشنا شوید.

شما با خرید کتاب‌های موفقیت و مطالعه‌ی آن‌ها در پایان به یک نتیجه‌ی خوب خواهید رسید.

بهترین کتاب‌های موفقیت

۱. قله‌ها و دره‌ها:

این کتاب اثر اسپنسر جانسون است که توسط انتشارات قطره منتشر شده و خانم ندا شاد نظر این کتاب را به فارسی ترجمه کرده است.

کتاب‌هایی همچون بیرون از هزار تو، اولین فروشنده‌ی بزرگ دنیا، کتاب بله یا خیر و... اثر جانسون هستند.

کتاب قله‌ها و دره‌ها داستان زندگی مردی که به علت خستگی از زندگی می‌خواهد در دره رها شود را بیان می‌کند. این کتاب هنگامی که با مشکلات و چالش‌هایی در زندگی روبه رو می‌شوید به کمک شما می‌آید.

۲. اثر مرکب:

کتاب اثر مرکب نوشته‌ی دارن هاردی، کارشناس، سردبیر مجله‌ی آمریکا و مشاور کارآفزینی است. اکبرعباسی و شاهین بیات این کتاب را به فارسی ترجمه کرده اند و انتشارات نسل نو آن را منتشر کرده است.

در این کتاب شما با حقایق روبه رو می‌شوید و متوجه خواهید شد که چگونه به موفقیت برسید و با اصول موفقیت آشنا خواهید شد.

اگر شما جزو افرادی هستید که به دنبال موفقیت هستید، اما تاکنون نتوانسته اید وارد مسیر موفقیت شوید مطالعه‌ی کتاب اثر مرکب را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

اما زمانی می‌توانید با کمک این کتاب به موفقیت برسید که به تمامی مواردی که در کتاب بیان شده به درستی عمل کنید.

۳. چهار اثر از فلورانس اسکاول شین:

این کتاب اثر خانم فلورانس اسکاول شین که ایشان هنرمند، مشاور و آموزگار ماوراءالطبیعه بود که در سال ۱۹۸۹ منتشر شد. از دیگر آثار ایشان می‌توان کتاب بازی زندگی، در مخفی توفیق، نفوذ کلام و ... نام برد.

این کتاب در سراسر جهان مورد توجه همگان قرار گرفته است به خصوص در ایران تا کنون بیش‌تر از ۶۰ بار چاپ شده است.

موضوع کتاب در مورد قانون جذب و قدرت کلام است.

جملات مثبتی که در این کتاب وجود دارد انگیزه‌ی خوبی برای افرادی است که می‌خواهند راه جدیدی را برای شروع دوباره پیدا کنند.

بهترین کتاب‌های موفقیت

۴. چه کسی پنیر مرا جابه جا کرد:

این کتاب نیز اثر دکتر اسپنسر جانسون می‌باشد.

داستان این کتاب در یک راهروی پیچ در پیچ است که چهار شخصیت هستند که به دنبال پنیر هستند منظور از پنیر آن چیزی است که هر کسی در زندگی به دنبال آن است که شاید برای هر فردی متفاوت باشد از جمله پول، شغل، خانه، سلامتی، آزادی، آرامش روحی و...

هر فردی به دنبال پنیر خود است و برای این که آن را به دست آورد تلاش می‌کند که اگر به آن برسد وابسته می‌شود و اگر آن را از دست بدهد دچار شوک می‌شود.

راهروی پیچ در پیچ نیز مکانی است که فرد در آن جا برای رسیدن به اهداف خود تلاش می‌کند. این راهرور همان مکانی است که کار می‌کنید یا جامعه‌ای که در آن زندگی می‌کنید.

۵. بنویس تا اتفاق بیفتد:

این کتاب اثر دکتر هنریت آن کلاوسر است که استاد دانشگاه هستند و سمینار‌های زیادی در مورد روانشناسی برگزار کرده اند.

این کتاب ۲۰ فصل دارد که در هر فصل داستان افرادی را بررسی می‌کند که به وسیله‌ی نوشتن به آرزو‌های خود رسیده اند.

جمله‌ی تاکیدی و کلیدی این کتاب این است که اگر چیزی می‌خواهید و خواسته‌ای دارید بنویسید تا شاهد اتفاق افتادن آن باشید.

نویسنده در طول کتاب تلاش کرده تا این مسئله را به مخاطبان القا کند و اهمیت آن را به افراد نشان دهد. برای خرید کتاب می‌توانید به وبسایت تلکتاب به آدرس اینترنتی telketab.com مراجعه نمایید

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین