کد خبر: ۷۱۱۸۷۶
تاریخ انتشار : ۱۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۳

دعوای چفرین با رهبران سوپرلیگ بالا گرفت؛«هیچ‌کس صدقه شما را نمی‌خواهد»

آفتاب‌‌نیوز :

«الکساندر چفرین» رییس یوفا این رفتار را «ریاکارانه» خواند و تهدیدهایی که وی و یوفا دریافت کرده‌اند را به شدت مورد انتقاد قرار داد.

وی در گفت و گویی با تلگراف گفت: این باشگاه‌ها عجیب‌ترین سوژه‌هایی هستند که در تمام عمرم با آنها مواجه شده‌ام. آنها در مطبوعات مصاحبه می‌کنند که «سوپرلیگ هنوز وجود دارد، ما هنوز سوپرلیگ داریم» و با این حال دو روز بعد از مصاحبه و بیانیه مطبوعاتی، درخواست خود را برای حضور در لیگ قهرمانان می‌فرستند؟!

چفرین تاکید کرد: این یعنی آنها در سوپرلیگ حضور دارند و خارج از لیگ قهرمانان هستند اما همزمان می‌خواهند در لیگ قهرمانان هم باشند؟ آنها اعلام کردند که لیگ قهرمانان به پایان رسیده اما هنوز می‌خواهند در آن حضور داشته باشند و بازی کنند؟

وی افزود: حالا هم تهدید می‌کنند، نامه‌هایی می فرستند مبنی بر اینکه ما را تحت پیگرد قرار می‌دهند؛ مشخصا آنها پول زیادی دارند و باید پولشان را در فوتبال زنان و جوانان سرمایه گذاری کنند.

چفرین در ادامه با اشاره به اینکه گفت‌وگوهای وی با سازمان‌دهندگان سوپرلیگ با مشکل مواجه بوده، اظهار داشت: برقراری ارتباط با آنها عجیب است آن هم وقتی یک شبه ناپدید شدند و تا امروز اثری از آنها نبوده است. تنها چیزی که به دست ما رسیده، تعدادی نامه است؛ شخصا آنها را نخوانده‌ام اما بخش حقوقی یوفا اعلام کرده است که آنها به روش‌های مختلف تهدید کرده‌اند.

وی تاکید کرد: ۲۴۴ باشگاه عضو اتحادیه باشگاه‌های اروپا مشهورترین باشگاه‌ها نیستند و این باشگاه‌هایی که ما را تهدید می‌کنند، آنها را هم تهدید کرده‌اند؛ آنها همه را تهدید می‌کنند. ایده آنها این است که «ما در تورنمنت اشرافی خودمان بازی می‌کنیم و به بقیه هم اندکی صدقه می‌دهیم»؛ باید بگویم که هیچ‌کس صدقه شما را نمی‌خواهد.

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین