کد خبر: ۷۱۱۸۸۷
تاریخ انتشار : ۱۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۷

گانتس به اظهارات نتانیاهو درباره اختلاف با آمریکا پاسخ داد

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی بعد از اظهارات بنیامین نتانیاهو درباره توافق هسته‌ای تهران و واشنگتن بیانیه‌ای در تبلیغ روابط این رژیم و آمریکا صادر کرد
گانتس به اظهارات نتانیاهو درباره اختلاف با آمریکا پاسخ داد
آفتاب‌‌نیوز :

به نقل از سایت شبکه روسیا الیوم، بنی گانتس، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی گفت: آمریکا هم‌پیمان ما بوده و همچنان مهمترین هم‌پیمان اسرائیل برای حفظ برتری نظامی آن در منطقه باقی خواهد ماند. هرگز شریکی بهتر از آمریکا برای اسرائیل نخواهد بود حتی اگر اختلافاتی وجود داشته باشد این مشکلات از طریق مذاکرات مستقیم و پشت درهای بسته حل و فصل خواهند شد نه با اظهارات تحریک‌آمیزی که ممکن است به امنیت اسرائیل ضربه بزند.

گانتس با اظهاراتی بی‌اساس علیه جایگاه ایران در منطقه و خطرناک خواندن برنامه هسته‌ای آن برای دولت رژیم صهیونیستی و با وجود آن مدعی شد، اسرائیل قوی‌ترین دولت منطقه است.

او اضافه کرد: آمریکا همچنان از امنیت اسرائیل و برتری ویژه آن در منطقه محافظت خواهد کرد. دولت جو بایدن، رئیس‌جمهوری آمریکا دوست واقعی اسرائیل است و اسرائیل شریکی بزرگتر از آمریکا نداشته و نخواهد داشت.

بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی امروز در اظهاراتی واهی گفته بود، دولتش ناکام گذاشتن برنامه هسته‌ای ایران را حتی اگر روابطش با آمریکا تیره شود، برخواهد گزید.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین