کد خبر: ۷۱۱۹۰۳
تاریخ انتشار : ۱۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۵۵

بیانیه ستاد مهرعلیزاده درباره ممانعت از ورود نماینده‌ی وی به رسانه ملی

در پی ممانعت از ورود علی‌تاجرنیا نماینده محسن مهرعلیزاده کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری به ساختمان صدا و سیما جهت حضور در برنامه‌ای تبلیغاتی ستاد انتخابات این کاندیدا بیانیه‌ای صادر کرد.
بیانیه ستاد مهرعلیزاده درباره ممانعت از ورود نماینده‌ی وی به رسانه ملی
آفتاب‌‌نیوز :

در بیانیه ستاد انتخاباتی محسن مهرعلیزاده که خطاب به ملت ایران منتشر شده آمده است: صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایر ان، مانع ورود نماینده دکتر محسن مهرعلیزاده برادر گرامی دکتر علی تاجرنیا از نخبه‌های علمی و سیاسی کشور و نماینده‌ی دوره‌ی ششم مجلس شورای اسلامی، برای شرکت در گفتگوی ویژه‌ی خبری شد.

در ادامه این بیانیه با انتقاد از این اقدام صدا و سیما اظهار شده است که این اقدام نشانگر آن است که کنترل و محدودیت مطالب با تفسیری جدید توسط کمیته‌ی انتخابات رسانه‌ملی به محدودیت نمایندگان کاندیداها نیز تسری یافته است.

در بخش دیگری از این بیانیه عنوان شده است: این رویه را می‌توان گامی دیگر در ادامه‌ی روند رقابت ناعادلانه و نابرابر دانست که صرفا در خصوص تنها کاندیدای اصلاح طلب این دوره، اِعمال می‌شود.

بیانیه ستاد انتخاباتی مهر علیزاده می افزاید: بدیهی است چنین اقداماتی دانسته یا ندانسته همسو با بدخواهان ایران، اعتماد هموطنان را بیش از پیش مورد هدف قرار داده، موجب دلسردی شده و نمادی از انتخاباتی ارائه می‌دهد که نتیجه‌ی آن از پیش معین است که خود نافی اراده‌ی نظام در خصوص حضور حداکثری مردم می‌باشد.

در پایان این بیانیه نیز ابراز عقیده شده است: ستاد دکتر مهر علیزاده ضمن انتقاد از چنین رویکرد خارج از چارچوب اختیارات قانونی کمیته انتخابات صدا و سیما، توجه‌ همه کاندیداهای محترم دیگر را به این نکته جلب می‌نماید که به رسمیت شناختن این گونه اقدامات، بریدن شاخه‌ای است که جمهوریت نظام و انتخاب مشروع رئیس جمهور آینده بر روی آن استوار است و بالقوه آسیب آن شامل همه‌ی عزیزان خواهد شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین