کد خبر: ۷۱۱۹۰۴
تاریخ انتشار : ۱۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۵۶
مدیریت سلطانی‌فر در وزارت ورزش موفق بود؛

سیدحسن خمینی: تیم ملی فوتبال شانس صعود دارد

تولیت آستان مقدس امام خمینی (ره) با اشاره به اینکه المپیک رویداد بزرگی است که با کار تیمی می‌توان زمینه‌ساز موفقیت ورزش باشیم تصریح کرد: تیم ملی فوتبال آماده‌ای داریم و و با وجود ناعدالتی‌هایی کنفدراسیون فوتبال آسیا و گرفتن میزبانی، هنوز شانس بزرگی برای صعود داریم.
سیدحسن خمینی: تیم ملی فوتبال شانس صعود دارد
آفتاب‌‌نیوز :

حجت‌الاسلام و المسلمین «سیدحسن خمینی» امروز سه‌شنبه در مراسم تجدید میثاق جامعه ورزش با آرمان‌های امام راحل اظهار داشت: بسیار خوشحالم که در خدمت وزیر موفق ورزش و جوانان و تیم همراه ایشان هستم.

وی افزود: باید نسبت به جوانان سرزمین مان اعم از دختران و پسرانش امیدوار باشیم. آینده مال آنهاست و این نگاه را داشته باشیم که آنها حتما بهتر از نسل‌های پیش از خود، کشور را خواهند ساخت.

یادگار امام (ره) خاطرنشان کرد: ورزش یکی از نشاط‌های جدی جامعه ما است که باعث غرور ملی و عزت محسوب می‌شود و پیر و جوان و زن و مرد را به درستی مشغول می‌کند. یکی از مشغولیت‌های سالم در جامعه ورزش است که با کمترین هزینه باعث شادی مردم می‌شود.

حجت‌الاسلام و المسلمین «سیدحسن خمینی» تصریح کرد: جامعه ما در هر دوره‌ای که به نیروی جوانی اتکا کرده پیشرفت داشته است. اصل انقلاب و دفاع مقدس بر گردن جوانان بوده است. جوان ایرانی مالک این خاک و کشور است.

وی خاطر نشان کرد: دوره مدیریت سطانی‌فر در وزارت ورزش و جوانان بسیار موفق بود و در عرصه ورزش قهرمانی به موفقیت‌های چشمگیری دست یافتیم. در این چند سال ورزشکاران کشورمان به افتخارات زیادی دست یافتند و باید همت کنیم در چند رویداد پیش رو نیز موفق باشیم و دست پر برگردیم.

تولیت آستان مقدس امام خمینی (ره) گفت: بازی‌های المپیک توکیو به تاخیر افتاد و برخی از تیم‌ها از آمادگی دور شدند ولی در ۵۰ روز باقی مانده تا آغاز المپیک همه باید همت کنند که نتیجه لازم را بگیریم. یکی از موجبات عزت کشور ورزش است که با یک پیروزی جامعه خوشحال می‌شوند و ورزشکاران ما بارها موفق شدند با کسب پیروزی‌ها دل جامعه را شاد کنند.

حجت‌الاسلام والمسلمین «سید حسن خمینی» تصریح کرد: المپیک رویداد بزرگی است که با تلاش و کار تیمی می‌توان زمینه‌ساز موفقیت ورزش باشیم. در تیم والیبال به خوبی جوانگرایی کردیم و تیم می‌تواند در آینده موفق باشد. در فوتبال نیز تیم خوبی داریم و ملی‌پوشان ما آماده هستند و با وجود ناعدالتی‌هایی که کنفدراسیون فوتبال آسیا انجام داد و میزبانی را گرفت ولی هنوز شانس بزرگی برای صعود داریم.

وی در پایان گفت: مجموعه مدیریت یک کشور اگر بخواهد یک امتیاز ویژه به مردم بدهد توجه ویژه به ورزش قهرمانی و ورزش همگانی است. علاوه بر اینکه ورزش آمار جنایت، جرم و بزه را پایین می‌آورد، باعث می‌شود که مردم باهم همدل‌تر شود. هرچه قدر رقابت سالم در ورزش وجود داشته باشد بیشتر می‌توانیم به خواسته‌هایمان برسیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین