کد خبر: ۷۱۲۰۳۳
تاریخ انتشار : ۱۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۷

سانتوس: رکورد علی دایی، رونالدو را تحت تأثیر قرار نمی‌دهد

سرمربی تیم ملی پرتغال می‌گوید که اعضای این تیم دغدغه رساندن کاپیتان‌شان به رکورد علی دایی به عنوان بهترین گلزن تاریخ فوتبال ملی جهان را ندارند.
سانتوس: رکورد علی دایی، رونالدو را تحت تأثیر قرار نمی‌دهد
آفتاب‌‌نیوز :

رونالدو 6گل دیگر می‌خواهد تا به رکورد 109 گل علی دایی برسد و یورو 2020 فرصت خوبی است تا این هدف بزرگ را محقق کند. سانتوس اما می‌گوید تلاش رونالدو برای تحقق این هدف روی رویکرد او و هم‌تیمی‌هایش تأثیر نخواهد گذاشت.

فرناندو سانتوس درباره رونالدویی که آخرین گل ملی‌اش را ماه مارس در پیروزی 3 بر یک پرتغالی‌ها برابر لوکزامبورگ به ثمر رساند، گفت: به یاد نمی‌آورم که رونالدو به دنبال گلزنی نبوده باشد. رونالدو را از زمانی که 18 ساله بود می‌شناسم و همیشه تمام تلاشش را کرده که گل بزند چون در تمام دوران بازیگری‌اش فکر و ذهن او گلزنی بوده است. با این حال این مسئله هرگز سبب نشده که او دست از کمک به تیم و کار گروهی بکشد. در یورو 2016 هم کاملاً مشخص بود که رونالدو می‌خواست گل‌های زیادی بزند اما در عین حال کاملاً در خدمت تیم بود.

وی افزود: شک ندارم که رونالدو 20 یا 30 بازی ملی دیگر انجام می‌دهد اما فکر نمی‌کنم که تلاش او برای گلزنی، عملکرد خودش و تیم را تحت تأثیر قرار دهد.

رونالدو و یارانش در رقابت‌های یورو 2020 در گروه F با مجارستان، آلمان و فرانسه رقابت‌ها خواهند داشت. اولین بازی آنها 13 روز دیگر در شهر بوداپست مقابل مجارستان است و 4 روز پس از آن در مونیخ به مصاف آلمان خواهند رفت. آنها در آخرین بازی‌شان روز 23 ژوئن در بوداپست به مصاف فرانسه می‌روند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین