کد خبر: ۷۱۲۰۳۷
تاریخ انتشار : ۱۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۴

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران: برای جام جهانی در گروه سختی قرار گرفتیم

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران با اشاره به اینکه در مسابقات جام جهانی با قرعه سختی روبرو شدیم اعلام کرد:‌ نظرات مختلفی وجود دارد اما گروه ما آسان نیست.
سرمربی تیم ملی فوتسال ایران: برای جام جهانی در گروه سختی قرار گرفتیم
آفتاب‌‌نیوز :

محمد ناظم الشریعه چهارشنبه در مصاحبه با خبر نگار ایرنا بیان داشت: تیم های آرژانتین، صربستان و آمریکا به همراه ایران در گروه ششم قرار دارند.

وی اضافه کرد: تیم آرژاِنتین قهرمان دوره قبل در سال ۲۰۱۶ است و یک بار هم مقام سوم جام جهانی بدست آورده و تیم آمریکا هم یک مقام دومی و یک مقام چهارمی جام جهانی در کارنامه دارد.

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران ادامه داد: همچنین صربستان یکی از تیم های پرقدرت شرق اروپاست که ۲سال پیش با آنها بازی کردیم، تیمی با تاکتیک کاملا دفاعی است و کلا از تیم‌های گروه ایران اطلاع کافی داریم، کار سخت است.

ناظم الشریعه با بیان اینکه هم اینک در کیش با حضور ۲۰ بازیکن مشغول تمرین هستیم گفت: در نهایت باید برای جام جهانی ۱۴ بازیکن را به لیتوانی میزبان مسابقات ببریم.

مسابقات چهارجانبه شیراز

وی گفت: همچنین قرار است در مسابقات چهارجانبه در شهر صدرای شیراز از دهم لغایت پانزدهم تیرماه شرکت کنیم که تاکنون حضور تیم های ارمنستان و عمان قطعی شده است و از بین آذربایجان و عراق یک تیم دیگر در رقابت های شیراز شرکت خواهد کرد.

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران گفت: همچنین برای مسابقات چهارجانبه شیراز با تیم صربستان مذاکره کرده بودیم اما از آنجا که این تیم در جام جهانی در گروه ما قراردارد حضورشان در این تورنمت منتفی است.

ناظم الشریعه بیان داشت: از فدراسیون فوتبال می خواهیم از تیم ملی فوتسال ایران در راه مسابقات جهانی حمایت ویژه کند و تدارک مناسبی تا پیش از شروع این مسابقات برای تیم ملی در نظر بگیرد.

وی اظهارداشت: فعلا تمام فکر و ذکر مسئولان فدراسیون معطوف به تیم ملی فوتبال در مسابقات مقدماتی جام جهانی است اما پس از اینکه تکلیف این تیم مشخص شد باید به فکر تیم ملی فوتسال هم باشند.

نهمین دوره مسابقات جام جهانی فوتسال از ۲۱ شهریور تا ۱۱ مهر ۱۴۰۰ به میزبانی لیتوانی برگزار خواهد شد.

در مرحله نهایی این رقابت ها ۲۴ تیم در شش گروه شرکت دارند که به صورت دوره ای باهم بازی خواهند کرد ودر نهایت ۲ تیم از هر گروه به مرحله بعد راه می بایند.

در گروه ایران تیم های آرژانتین، ، صربستان و آمریکا حضور دارند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین