کد خبر: ۷۱۲۱۷۲
تاریخ انتشار : ۱۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۵۹
آیا این کارها تکرار صحنه‌آرایی خطرناک نیست؟!

اعتراض رئیسی، مهرعلیزاده و زاکانی به تغییر زمان مناظره و برنامه های تبلیغاتی کاندیداها

ستاد رئیسی به تغییرات متعدد در برنامه‌های تلویزیونی کاندیداها اعتراض کرد.
اعتراض رئیسی، مهرعلیزاده و زاکانی به تغییر زمان مناظره و برنامه های تبلیغاتی کاندیداها
آفتاب‌‌نیوز :

مهدی دوستی سخنگوی شورای هماهنگی ستادهای مردمی حامی سید ابراهیم‌ رئیسی در حساب شخصی خود در توییتر از اعتراض نماینده رئیسی در کمیته تبلیغات نسبت به تغییرات متعدد در برنامه‌های نامزدها خبر داد.

اعتراض ستاد زاکانی به پخش همزمان برنامه تبلیغاتی او با بازی تیم ملی فوتبال

همچنین سخنگوی ستاد زاکانی کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری از پخش همزمان برنامه تبلیغات این نامزد انتخاباتی با مسابقه تیم ملی فوتبال انتقاد کرد و گفت که کمیسیون تبلیغات باید این برنامه را مجددا پخش کند.

مالک شریعتی با اشاره به پخش برنامه تبلیغات تلویزیونی علیرضا زاکانی کاندیدای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری از شبکه یک گفت: تعداد زیادی از مردم با ستاد آقای زاکانی تماس گرفته و گفته اند که بخاطر پخش همزمان بازی تیم ملی فوتبال با برنامه مهم آقای زاکانی در ساعت ۱۹:۱۵ امکان تماشای این برنامه را بطور کامل نداشتند و درخواست پخش مجدد کردند.

وی افزود: ما قبلا به برنامه ریزی ضعیف کمیسیون تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری و تغییرات پی در پی در آن اعتراض کردیم. امروز هم طی نامه رسمی به این کمیسیون درخواست داشته که برنامه آقای زاکانی با اطلاع رسانی قبلی مجددا پخش شود.

شریعتی خاطرنشان کرد: پخش همزمان برنامه نامزدها با مسابقه تیم ملی فوتبال کمکی به مشارکت حداکثری نمی کند. حداقل انتظار این است که با اعلام قبلی مجددا این برنامه تبلیغاتی آقای زاکانی پخش شود. ما این درخواست را به صراحت به کمیسیون تبلیغات اعلام کردیم چون مشخصا در این برنامه، برنامه های تبلیغاتی ایشان با جزئیات اعلام شد و مردم می توانستند تفاوت ها را در برنامه ها ببینند.

انتقاد مهرعلیزاده از تغییر در زمان برگزاری مناظره

همچنین محسن مهرعلیزاده کاندیدای انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری با انتقاد از تغییر زمان برگزاری مناظره تلویزیونی کاندیداهای انتخابات در حساب کاربری خود در توییتر نوشت:

«‏زمان ‎مناظره را جا به‌جا می‌کنند. ۴۸ ساعت مانده به وقت مناظره علی‌رغم پیگیری‌های مکرر از اعلام موضوع مناظره طفره می‌روند! آیا این کارها تکرار صحنه‌آرایی خطرناک نیست؟! با این همه‌ تمهیدات از چه می‌ترسند؟

گمان مبر که به پایان رسید کار مغان

هزار بادهٔ ناخورده در رگ تاک است!»

بر اساس برنامه ریزی قبلی قرار بود روز دوشنبه ۱۷ خرداد نخستین مناظره تلویزیونی کاندیداهای انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری برگزار شود اما بر اساس آخرین اعلام کمیته تبلیغات ستاد انتخابات کشور زمان برگزاری این مناظره تغییر کرد. بر اساس آخرین اعلام نخستین مناظره تلویزیونی کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری روز شنبه ۱۵ خرداد برگزار می‌شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین