کد خبر: ۷۱۲۲۸۰
تاریخ انتشار : ۱۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۵

تاکید رضایی بر لزوم جبران حقوق تضییع شده در ماجرای احراز صلاحیت‌ها

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با اشاره به بیانات امروز رهبر انقلاب اسلامی نوشت: انتظار می‌رود دستگاه‌های مربوطه با پیروی از مقام معظم رهبری حقوق تضییع شده را جبران کنند.
تاکید رضایی بر لزوم جبران حقوق تضییع شده در ماجرای احراز صلاحیت‌ها
آفتاب‌‌نیوز :

محسن رضایی امروز جمعه در حساب توییتری خود نوشت: «سخنان مدبرانه رهبر فرزانه انقلاب درمورد جفا به برخی کاندیداهای احراز صلاحیت نشده و ضرورت حفظ آبروی مومن، تأکیدی بر استواری جمهوری اسلامی بر پایۀ ارزش‌های انسانی و اسلامی بود. انتظار می‌رود دستگاه‌های مربوطه با پیروی از دستور معظم له، حقوق تضییع‌شده را جبران کنند.»

حضرت آیت الله خامنه ای صبح امروز در سخنانی به مناسبت سی و دومین سالروز رحلت امام خمینی(ره) فرمودند: به بعضی از افرادی که صلاحیتشان احراز نشد، ظلم وجفا شد و به آنها یا خانواده‌هایشان که خانواده‌های محترم و عفیفی بودند، نسبت‌های خلاف واقع داده شد که بعداً ثابت شد آن گزارشها غلط و خلاف است.

ایشان با اشاره به انتشار این موارد در بین مردم و در فضای مجازیِ رها و بدون قید و بند، تأکید کردند: حفظ آبرو جزو بالاترین حقوق انسانها است بنابراین خواهش و مطالبه من از دستگاه‌های مسئول این است که مواردی را که گزارش خلاف واقع راجع به فرزند یا خانواده کسی داده شده، جبران کنند.

سخنگوی شورای نگهبان بعد از بیانات رهبر معظم انقلاب در توییتی با تاکید بر اینکه نظر رهبر انقلاب فصل الخطاب است،‌ اعلام کرد نظر شورای نگهبان درباره بیانات رهبر انقلاب به زودی اعلام می شود. شورای نگهبان هم از انتشار بیانیه خود درباره این بیانات تا ساعتی دیگر خبر داده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین