کد خبر: ۷۱۲۵۷۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۳:۰۲

نوزاد عجول سقزی در آمبولانس اورژانس بدنیا آمد

مدیر اورژانس پیش بیمارستانی و حوادث دانشگاه علوم پزشکی کردستان از انجام یک مورد زایمان موفق درآمبولانس و بدون حضور ماما خبر داد.
نوزاد عجول سقزی در آمبولانس اورژانس بدنیا آمد
آفتاب‌‌نیوز :

رضا پیرا مدیر اورژانس پیش بیمارستانی و حوادث دانشگاه علوم پزشکی کردستان اظهار کرد: پس از تماس تلفنی با مرکز پیام پایگاه اورژانس استان، گزارشی از شروع درد‌های زایمانی خانمی باردار در روستای هنگینه چینه در محور سقز مریوان به این مرکز اعلام و پرسنل پایگاه اورژانس قشلاق پل از توابع شهرستان سقز به محل اعزام شد.

او خاطرنشان کرد: پرسنل پایگاه اورژانس این منطقه با حضور در منزل خانمی باردار در روستای مذکور پروسه زایمان موفقیت آمیز بدون حضور ماما را انجام دادند.

مدیر اورژانس پیش بیمارستانی و حوادث دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: همکاران اورژانس پس از معاینات و اقدامات اولیه درمانی مادر و نوزاد پسر را به بیمارستان امام خمینی در سقز منتقل نمودند.

پیرا تصریح کرد: در مسیر انتقال و در روستای شیپانجو ماما بر بالین مادر حضور یافته و مادر و نوزاد با حال عمومی خوب در کمال صحت و سلامت بعد از معاینات کامل با به بیمارستان منتقل شدند.

او در پایان از اقدامات و تلاش‌های دلسوزانه پرسنل زحمتکش پایگاه و همچنین همکاران مرکز هدایت عملیات اورژانس که نقش بسزایی در انجام ماموریت داشته‌اند و با عشق به انجام رسالت خود منجر به تولد نوزاد و نجات مادری دردمند شده‌اند، قدردانی کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۷
0
0
که چی ارزش خبر داره ؟
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین