کد خبر: ۷۱۲۶۴۷
تاریخ انتشار : ۱۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۲

ورود همزمان دو پراید به داخل فضای سبز و برخورد با ۳ نفر کارتن‌خواب

رییس منطقه ۲۶ پلیس راهور تهران بزرگ با اشاره به ورود همزمان دو پراید به داخل فضای سبز گفت: راننده پراید اول پس از آنکه نتوانست خودروی خود را کنترل کند با پراید دیگری نیز تصادف و هر دو با هم وارد فضای سبز بزرگراه آزادگان شدند.
ورود همزمان دو پراید به داخل فضای سبز و برخورد با ۳ نفر کارتن‌خواب
آفتاب‌‌نیوز :

به گزارش مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور فاتب، سرهنگ "محمد باقرپور" رییس منطقه ۲۶ پلیس راهور تهران بزرگ در خصوص این خبر گفت: صبح امروز و در ساعت ۰۶:۵۵ در مسیر بزرگراه آزادگان بعد از الغدیر یک فقره تصادف شدید بین سواری پراید با مینی‌بوسی که در این محدوده در حال تردد بوده به پلیس راهور تهران بزرگ گزارش می‌گردد .

وی افزود: این پراید پس از برخورد شدید با مینی بوس از راه منحرف شده و در ادامه با پراید دیگری نیز برخور می نماید که این تصادف باعث می‌گردد هر دو پراید همزمان و با هم پس از عبور از روی جداول بزرگراه به داخل فضای سبز این محدوده وارد شوند.

سرهنگ باقرپور ادامه داد: این دو خودرو پس از ورود به فضای سبز با سه نفر کارتن خواب که در این محل در حال استراحت بودند برخورد و به شدت به آنها آسیب وارد می‌کند.

وی گفت: بلافاصله گشت تصادفات منطقه ۲۶ پلیس راهور فاتب به همراه نیروهای امدادی به محل حادثه حاضر شدند و اقدامات خود را در خصوص بررسی علل و عوامل حادثه اقدام نمودند.

باقرپور افزود: با حضور نیروهای امدادی و اورژانس در محل حادثه این هر سه نفر به نزدیکترین مرکز درمانی منتقل شدند ولی حال یکی از مصدومان به شدت وخیم اعلام گردیده است.

احسان پور در پایان از رانندگان خواست: در هنگام رانندگی باسرعت مطمئن حرکت کنید و تمام توجه خود را به رانندگی معطوف دارید و از حرکاتی که باعث شود توجه شما از رانندگی پرت شود، خودداری کنید و از انجام هرگونه حرکاتی مخاطره آمیز و لایی کشی اجتناب ورزند.

وی گفت: یکی از مشکلات بزگراه آزادگان بیتوته و تجمع کارتن خواب ها در بین فضای سبز این بزرگراه است که می بایست در خصوص این مشکل به علت تردد و تصادف های متعدد و در خطر بودن جان عابرین و کارتن خواب ها اقدامات لازم و پیگیری مقتضی جهت اسکان این عزیزان صورت پذیرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین