کد خبر: ۷۱۲۸۶۶
تاریخ انتشار : ۱۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۳

ماموران قلابی در چنگال پلیس

فرمانده انتظامی شهرستان کرج از شناسایی و دستگیری ۳ نفر از سارقان سابقه دار که با معرفی خود به عنوان مامور پلیس اقدام به اخاذی از شهروندان می‌کردند، خبرداد.
ماموران قلابی در چنگال پلیس
آفتاب‌‌نیوز :

سرهنگ محمد معظمی گودرزی، فرمانده انتظامی شهرستان کرج گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره سرقت تحت عنوان مامور پلیس در منطقه مهرشهرکرج، بررسی موضوع در دستور کار کلانتری ۲۲ مهرشهر قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان کرج افزود: در تحقیقات اولیه ماموران مشخص شد که مالباخته مشغول کار در ساختمان در حال ساخت بوده که ۳ نفر به طرز مشکوکی به داخل ساختمان وی آمده و با معرفی خود به عنوان مامور نیروی انتظامی، با تهدید وایجاد وحشت برای وی اقدام به سرقت وجه نقد و گوشی تلفن همراه نامبرده کرده و از محل متواری شده اند.

سرهنگ گودرزی گفت: در ادامه ماموران با انجام تحقیقات میدانی و به کارگیری انجام اقدامات پلیسی موفق به شناسایی سارقان شده و با بررسی سوابق آن‌ها محرز شد که همه آن‌ها از افراد سابقه دار بوده و دارای چندین فقره سرقت تحت پوشش مامور هستند.

او افزود: در ادامه با ردزنی محل اختفای سارقان در منطقه مهرشهرکرج، با هماهنگی مقام قضائی در چند مرحله هر ۳ سارق دستگیر و به کلانتری منتقل شدند.

سرهنگ گودرزی با بیان این که در تحقیقات تکمیلی سارقان به جرم خود مبنی بر اخاذی تحت عنوان مامور از مالباخته اعتراف کرده اند، گفت: که در این خصوص پرونده تشکیل و برای تحقیقات تکمیلی به پلیس آگاهی استان ارسال شد.

فرمانده انتظامی شهرستان کرج در پایان خطاب به شهرندان افزود: حتما در مواجهه با افراد با لباس شخصی که خود را مامور پلیس و سایر نهاد‌های امنیتی معرفی می‌کنند از آن‌ها درخواست ارائه کارت شناسایی و دستورمقام قضائی کنند تا در دام سارقان تحت پوشش گرفتار نشوند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین