کد خبر: ۷۱۲۸۷۱
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۲۳

طعنه قاضی زاده به همتی و مهرعلیزاده: کل کابینه ام را زنان می گذارم

قاضی زاده هاشمی درباره درباره احیاء شوراهای عالی گفت: طرحی ارائه کرده ایم که در آن دبیر هر شورای عالی معاون رئیس جمهور و مسئول فرماندهی همان حوزه است.
طعنه قاضی زاده به همتی و مهرعلیزاده: کل کابینه ام را زنان می گذارم
آفتاب‌‌نیوز :

قاضی زاده هاشمی درباره درباره احیاء شوراهای عالی گفت:

ما در این جمع نباید برای جلب توجه هر حرفی را بزنیم ما برای خودنمایی اینجا نیستیم نباید در زمان انتخابات، یاد زنان و کولبران و مستضعفان و غیره بیفیتم آنها الان با شنیدن این سخنان می گویند یادمان است که در دوره های قبل هم این سخنان را گفتید.

در زمینه به کارگیری زنان در کابینه دولت آینده،همه دوستان از استفاده بانوان در گروه خودشان حرف زدند و آمار درحال بالا رفتن است. اگر اینطور است من می‌گویم همه کابینه ام را از زنان می گذارم تا دستی بالاتر از نباشد. (خنده) رئیس ستاد من یک خانم دارای سه فرزند است یعنی مادران هم می توانند فعالیت سیاسی- اجتماعی کنند. زنان از ما شایسته سالاری می خواهند انقدر بانوی شایسته داریم که تمام کابینه را از زنان بگذاریم.

چون بحث کولبران شد مرزهای ما بیشترین نرخ بیکاری را دارند باید مشکلات آنها را حل و فصل کنیم. همه این جمع مسئواین داشتند و این گونه نبود که تاکنون بدون مسئولیت بوده باشند . کولبران ما بین نان و جان، نان را انتخاب کرده‌اند. اگر راست می‎گوییم جای شعار این‎ها را حل کنیم.

یکی از مشکلاتی که ما داریم این است که فرهنگ کشور مسئول ندارد اقتصاد، سلامت و حوزه اجتماعی هم متولی ندارد.

طرحی ارائه کرده ایم که در آن دبیر هر شورای عالی معاون رئیس جمهور و مسئول فرماندهی همان حوزه است.

شوراها بالاتر از ریاست جمهوری است رئیس جمهور رئیس شورای عالی انقلاب فرهنگی است بالاتر از دیگران نیست و باید تابع نظر جمع باشد و اجراکننده مصوبات است.درست است که رئیس‌جمهور رئیس شورای عالی است اما حق وتو ندارد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۲
ایرانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۸
1
0
شما زنان را به عنوان یک انسان قبول کنید نه وسیله،نیاز به حضور دروغین در کابینه ندارد
ناشناس
|
United States of America
|
۱۲:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۹
1
0
چقدر شما ها نسبت به زنان کینه دارید
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین