کد خبر: ۷۱۲۹۳۷
تاریخ انتشار : ۱۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۵

مولوی: ماله‌کشی برای کوتوله‌هاست

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از مناظره‌های انتخاباتی، از کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری خواست که از برنامه‌ها و اهدافشان سخن بگویند.
مولوی: ماله‌کشی برای کوتوله‌هاست
آفتاب‌‌نیوز :

سید محمد مولوی در جلسه امروز (چهارشنبه) مجلس شورای اسلامی در تذکری خطاب به نامزدهای ریاست جمهوری اظهار کرد: اینجا ایران است که ذلت نمی‌شناسد. در فرهنگ ایران اسلامی اقتدار، عزت و استواری جزو واژگان اساسی به شمار می‌آید.

وی اضافه کرد: مناظره‌های انتخاباتی در شأن ریاست جمهوری نیست، کاندیداها از برنامه‌ها و اهدافشان سخن بگویند چون تیشه‌کشی و ماله‌کشی برای کوتوله‌هاست.

مولوی خطاب به نمایندگان مجلس شورای اسلامی گفت: ما نمایندگان مردم هستیم اگر قرار باشد که در کنار نامزدها حضور پیدا کنیم نباید رسالت اصلی‌مان را فراموش کنیم. مبادا از مسیر خود منحرف شویم که شایسته نیست. مجلس انقلابی مجلسی است که در کنار مردم باشد. ما باید شاخص‌ها را تبیین کرده و مردم را برای مشارکت ترغیب کنیم نه این‌که نماینده دولتی شویم.

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی خطاب به هیات مرکزی نظارت بر انتخابات اظهار کرد: شما قسم خوردید عادل باشید خدایی نکرده مبادا تحت فشارها ظلمی وارد کرده و حقی ناحق شود.

مولوی با بیان این که خوزستان یکپارچه ولایتمدار است، گفت که مردم خوزستان در انتخابات پرشور شرکت خواهند کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین