کد خبر: ۷۱۲۹۵۵
تاریخ انتشار : ۱۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۹
تبلیغات

پردانلود‌ترین پروژه‌های کارت ویزیت لایه باز، پریمیر، افترافکت و پاورپوینت

در این بخش مقاله سعی داریم پردانلودترین پروژه‌های آماده برای برنامه پریمیر و افترافکت را به شما معرفی کنیم.
پردانلود‌ترین پروژه‌های کارت ویزیت لایه باز، پریمیر، افترافکت و پاورپوینت
آفتاب‌‌نیوز :

اگر به دنبال برنامه‌هایی هستید که با استفاده از آن‌ها بتوانید به راحتی ویدئو‌های خود را ادیت کنید و از ویدئو‌های خام خود فیلم‌هایی با کیفیت فیلم‌های سینمایی و تیزر‌های تبلیغاتی حرفه‌ای بسازید، حتما برنامه پریمیر و افتر افکت، که هر دو برای ویرایش و ادیت ویدئو مورد استفاده قرار می‌گیرند، را امتحان کنید.

البته در نظر داشته باشید که هم برنامه ادوب پریمیر و هم برنامه افترافکت دارای پروژه‌های دسته بندی شده و آماده هستند که این، کار شما را به مراتب راحت‌تر می‌کند. در این بخش مقاله سعی داریم پردانلودترین پروژه‌های آماده برای برنامه پریمیر و افترافکت را به شما معرفی کنیم.

اگر برای انجام طراحی سراغ برنامه پاورپوینت رفته باشید می‌دانید که مهم‌ترین و اصلی‌ترین کار در طراحی با این برنامه، قالب پاورپوینت و شکل ظاهری آن است. شکل ظاهری قالب پاورپوینت شما باید با موضوع مد نظرتان هم‌خوانی داشته باشد تا طراحی شما بیشترین و بهترین تاثیر را بر روی مخاطب بگذارد. پس برای داشتن بهترین قالب پاورپوینت با ما همراه باشید.

بخوانید: ۴ ابزار ساخت معرفی کسب و کار با پروژه‌های پریمیر و افترافکت، قالب پاورپونت، کارت ویزیت

معرفی پردانلودترین و پر طرفدارترین تمپلیت‌های پروژه پریمیر:

پروژه پریمیر را در قسمت ابتدایی این مقاله توضیح مختصری دادیم و شما را با این برنامه کاربردی آشنا کردیم. حالا قصد داریم تا شما را با پردانلودترین و پر طرفدارترین تمپلیت‌های پروژه پریمیر نیز شما را آشنا کنیم تا راحت‌تر بتوانید تمپلیت مورد نیازتان را دانلود کنید، بخرید و استفاده کنید.

بر هر رشته کاری نوع خاصی تمپلیت پریمیر ساخته شده است. به طور مثال برای کسانی که کار ادیت فیلم‌های مجالس عروسی و یا به فیلم تبدیل کردن عکس‌های مجالس خاص را انجام می‌دهند، تمپلیت wedding photo gallery و پکیج ادیت فیلم عروسی که هر دو در سایت موجود هستند، مناسب است.

برای تیزر‌های تبلیغاتی نیز تعداد زیادی تمپلیت وجود دارد که شما می‌توانید با توجه به سلیقه و نوع تبلیغ، تمپلیت مناسب پریمیر را انتخاب کنید. به طور مثال Paper promo، پروژه پریمیر تیزر تبلیغاتی وبسایت، پروژه پریمیر تیزر تبلیغاتی وبسایت و اپ موبایل و پروژه پریمیر تیزر تبلیغاتی مربعی از سری تمپلیت‌های پریمیر هستند که در کار‌های تیزر‌های تبلیغاتی مورد استفاده قرار می‌گیرند؛ البته تعداد بسیار زیادی تمپلیت در پریمیر برای تیزر‌های تبلیغاتی وجود دارد و تصمیم گیرنده برای اینکه کدام مناسب‌تر است، بر عهده شماست.

برای طراحی لوگو نیز تمپلیت‌های زیادی در برنامه پریمیر وجود دارد، مانند: Epic technology، Gravity Logo، sweet pack، social media Logo opener و چندین تمپلیت دیگر که در زمینه طراحی لوگو در برنامه پریمیر وجود دارند.

معرفی پردانلودترین و پر طرفدارترین تمپلیت‌های پروژه افترافکت:

افتر افکت یکی از برنامه‌هایی است که با استفاده از آن می‌توان ویدئو ادیت کرد و یا ویدئو ساخت. علاوه بر این‌ها برای ساخت ویژوالایزر موسیقی نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد. در این زمینه‌ها تمپلیت‌های آماده زیادی وجود دارد که می‌توانید برای صرفه‌جویی در زمان و همین‌طور حرفه‌ای کار کردن از آن‌ها استفاده کنید.

از ین تمپلیت‌ها می‌توان به پروژه افترافکت ویژوالایزر با گیتاریست، پک استریم مدرن، اسلاید شو عروسی، موشن گرافیک شرکتی، اسلاید شو عکس شبکه‌ای، طراحی استوری‌های اینستاگرام و صد‌ها تمپلیت دیگر که هر کدام بر طبق سلیقه مخاطب و نیاز او پر دانلود محسوب می‌شود.

دوره افترافکت پیشرفته در مدرسه هنری ایده | افترافکت حرفه‌ای

معرفی پردانلودترین و پر طرفدارترین قالب پاورپوینت:

قالب پاورپوینت و دیزاین آن در طراحی با این برنامه اهمیت بالایی دارد و حتما باید متناسب با موضوع طراحی انتخاب و ساخته شود. البته در حال حاضر آنقدر قالب پاورپوینت آماده برای دانلود وجود دارد که عملا نیازی به وقت گذاشتن شما و ساخت قالب پاورپوینت نیست. برای هر موضوعی قالب متناسب با آن وجود دارد و شما فقط باید انتخاب کنید که کدام مورد با موضوع شما هم‌خوانی دارد. به طور مثال قالب آماده پاورپوینت حیوانات، قالب پاورپوینت برای هواشناسی، قالب پاورپوینت ورزشی، قالب پاورپوینت آموزشی، قالب پاورپوینت تغذیه و صد‌ها قالب پاورپوینت آماده که فقط باید دانلود شوند و مورد استفاده قرار گیرند.

پاورپوینت - دانلود برنامه PowerPoint برای اندروید نسخه جدید

کارت ویزیت لایه باز چیست و چه کاربردی دارد؟

کارت ویزیت لایه باز، در برنامه فتوشاپ قابل طراحی است و کسی که می‌خواهد این مدل کارت ویزیت را طراحی کند باید مبانی فتوشاپ و کار با فتوشاپ را بلد باشد. کارت ویزیت لایه باز، کارت ویزیتی است که شما می‌توانید تمامی لایه‌های آن را اعم از عکس، لوگو، متن و رنگ را تغییر دهید و به این ترتیب کارت ویزیت مورد تایید خودتان را بسازید.

این نوع از کارت ویزیت برای شرکت‌های طراحی و چاپ کارت ویزیت مناسب است؛ زیرا این‌گونه شرکت‌ها روزانه چندین مشتری با سلایق گوناگون دارند و اگر برای هر مشتری بخواهند از ۰ طراحی را شروع کنند هم زمان زیادی صرف می‌شود و هم ممکن است به دلیل طولانی شدن پروسه طراحی، مشتری ناراضی شود؛ بنابراین شرکت‌های طراحی کارت ویزیت، کارت‌های ویزیت لایه باز را یا خریداری می‌کنند و یا خودشان می‌سازند و برای هر مشتری از همان استفاده می‌کنند؛ برای هر مشتری، طبق سلیقه او تغییرات لازم در متن، لوگو، تصاویر و فونت می‌دهند و بنابراین کارت ویزیت همانی می‌شود که مشتری می‌خواهد، م سریع‌تر آماده می‌شود و هم استرس از روی کارکنان شرکت برداشته می‌شود و زمان بیشتری برای آن‌ها ذخیره می‌شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین